Problemy z uczuleniem

1. Data: 2001-07-26 21:23:49

Temat: Problemy z uczuleniem
Od: "Rafal Maj (Raf256)" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdziem mozna znalezc w Krakowie lub okolicy dobrego lekarza ktory potrafi
pomoc w przypadku nietypowego uczulenia (skora) - uczelenie jest na
wszystko, wlącznie z najbardziej delikatnymi mydlami, na wszystki mozliwe
srodki piorące, nawet na duze ilosci wody (z kranu), uczelenie obejmuje
krostki, pieczenie, swędzenie, laskotanie... Czyli chodzi mi o dermatologa
ktory NIE tylko mi odrazu zapise jekies typowe srodki ale tez przeprowadzi
odpowiednhie testy itd...

Z gory bardzo dziękuje :)

--
Raf256 C++ TP JAVA 3DMax POV HTML <== Email me if U need developer
,--, _ ,- _ _ _ ,---------------------------------------------,

2. Data: 2001-07-27 21:29:09

Temat: Re: Problemy z uczuleniem
Od: Joanna Czaplinska <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal Maj (Raf256)" wrote:

> Gdziem mozna znalezc w Krakowie lub okolicy dobrego lekarza ktory potrafi
> pomoc w przypadku nietypowego uczulenia (skora) - uczelenie jest na
> wszystko, wl?cznie z najbardziej delikatnymi mydlami, na wszystki mozliwe
> srodki pior?ce, nawet na duze ilosci wody (z kranu), uczelenie obejmuje
> krostki, pieczenie, sw?dzenie, laskotanie... Czyli chodzi mi o dermatologa
> ktory NIE tylko mi odrazu zapise jekies typowe srodki ale tez przeprowadzi
> odpowiednhie testy itd...

Zanim znajdziesz, sprobuj przestawic sie na szare mydlo (do mycia i do
prania), ale nie takie w kostkach tylko w plynie, najbardziej "chamskie". Moja
mama przy egzemie (strasznej notabene) miala wlasnie takie zalecenie i
pomoglo. A wode sprobuj przegotowana i "odstana", zeby sie wytracila jak
najwieksza ilosc swinstw.

Joanna

Maxalt- prosze o opinie
cisnienie