Problemy ze skora

1. Data: 2001-05-21 09:22:47

Temat: Problemy ze skora
Od: "increase" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialbym prosic o pomoc w uleczeniu mojej skory.

Otoz od kilku juz miesiecy na moich plecach, ramionach i klatce piersiowej
pojawiaja sie kroski. Najgorsze wystepuja na plecach - po wycisnieciu
wydobywa sie z nich biala maz, a pozniej przezroczysta substancja na
przemian z krwia (trwa to nawet do 2 dni). Na klatce i ramionach wystepuja
"zwykle" krostki.

Bylem u pani dermatolog, ktora zapisala mi preparat Dalacin T (nawiasem
mowiac dosc drogi), ktory nic nie pomogl. Stosowalem tez masc Tormentiol,
przez 2 miesiace algi morskie, pijalem regularnie przerozne herbatki ziolowe
(polecane przez specjalistyczne ksiazki i osoby obeznane w temacie).
Opalanie na sloncu tez nie pomogo (nie probowalem jeszcze solarium)

Czy istnieje zatem jakis skuteczny sposob pozbycia sie tej uciazliwej
choroby i jakie moga byc przyczyny jej istnienia. (Czy fakt niewyleczonych
zebow lub przezywanych stresow moze byc tego przyczyna?)

Bede wdzieczny za jakiekolwiek wskazowki.

Pozdrawiam:
Increase

i...@o...pl

2. Data: 2001-05-21 20:41:30

Temat: Re: Problemy ze skora
Od: "bikej" <b...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"increase" <i...@g...pl> wrote in message
> Chcialbym prosic o pomoc w uleczeniu mojej skory.
[...]

Też mam takie coś nasilające się okresowo, ale tylko na ramionach. Pani
dermatolog i to co przepisała też mi nie pomogło. Słońce trochę pomaga.
Słyszałem, że solarium bardziej, ale nie sprawdziłem na własnej skórze...
Cholerstwo pojawiło mi się nagle parę lat temu i już tak mam do dzisiaj:((
Przyłączam się do pytania - jak zwalczyć??
dzięki,
bk

3. Data: 2001-05-26 20:59:44

Od: Łukasz Sroczyk <s...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 21 May 2001 22:41:30 +0200, "bikej" <b...@b...gnet.pl>
wrote:

> [...]
>Cholerstwo pojawiło mi się nagle parę lat temu i już tak mam do dzisiaj:((
>Przyłączam się do pytania - jak zwalczyć??

Witam jestem uczniem LO i tez mam cos takiego (przynajmniej podobnego)
szukalem w roznych madrych ksiazkach i u mnie doszukalem sie zapalenia
przymieszkowego (czy jakos tak).
--
Pozdrawiam - Łukasz
Best regards - Lukasz

4. Data: 2001-05-27 10:35:36

Od: "bikej" <b...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Łukasz Sroczyk" <s...@y...pl> wrote in message
> On Mon, 21 May 2001 22:41:30 +0200, "bikej" <b...@b...gnet.pl>
> wrote:
[...]
> Witam jestem uczniem LO i tez mam cos takiego (przynajmniej podobnego)
> szukalem w roznych madrych ksiazkach i u mnie doszukalem sie zapalenia
> przymieszkowego (czy jakos tak).

No okej. I co z tym robisz?
Ja też zdiagnozowałem u siebie właśnie to.
pozdro,
bk

5. Data: 2001-05-29 11:56:15

Od: "Increase" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam jestem uczniem LO i tez mam cos takiego (przynajmniej podobnego)
> szukalem w roznych madrych ksiazkach i u mnie doszukalem sie zapalenia
> przymieszkowego (czy jakos tak).

Na dobry poczatek sproboj nastepujacego sposobu: szczotka do mycia plecow
(twarde wlosie, tak zeby twoja skora odczula szorowanie) i szare mydlo.
Jesli w ciagu 2-3 tygodni nie bedzie efektu nalezy pomyslec o
innych/dodatkowych srodkach, tj. Zineryt lub Daverin.

Stosuje ten sposob od niespelna tygodnia i juz sa efekty. Czego i Tobie
zycze.

Increase

i...@g...pl

ps. Jesli zaczniesz myc regularnie swoja skore uzywajac wspomnianych srodkow
juz nigdy nie zrezygnujesz z mycia sie w ten sposob. Dlaczego? sprawdz
sam...

re: citrosept
cystografia
Citrosept