Program Pegaz (PFRON) - ile sie czeka na odpowiedz ?

1. Data: 2005-08-23 08:16:52

Temat: Program Pegaz (PFRON) - ile sie czeka na odpowiedz ?
Od: "ryzio" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Pod koniec kwietania zlozylem wniosek do PFRON-u o dofinansowanie kupna
komputera w ramach programu "Pegaz" i do tej pory nie przyszla mi zadna
odpowiedz w tej sprawie. Zrobilem to pierwszy raz wiec nie wiem ile sie
czeka na odpowiedz, moze ktos z grupowiczow wie ? Pytam bo w sprawie
programu "Student ..." czeka sie na odpowiedz niecale 2 miesiace, a tu juz
minelo prawie 4. Dzieki za pomoc.

Pozdrawiam
Marek

2. Data: 2005-08-23 10:10:30

Temat: Re: Program Pegaz (PFRON) - ile sie czeka na odpowiedz ?
Od: "Koola" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czeka na odpowiedz, moze ktos z grupowiczow wie ? Pytam bo w sprawie
> programu "Student ..." czeka sie na odpowiedz niecale 2 miesiace, a tu juz

Dwa lata temu wszystko bylo rozstrzygane jakos w pazdzierniku lub na
przelomie pazdziernik/listopad a realizowane w listopadzie.

pozdr.

3. Data: 2005-08-23 12:36:52

Od: "Mr.FX" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Aug 2005 10:16:52 +0200, ryzio napisał(a):
> [...]
> czeka na odpowiedz, moze ktos z grupowiczow wie ? Pytam bo w sprawie
> programu "Student ..." czeka sie na odpowiedz niecale 2 miesiace, a tu juz

Najprościej chyba będzie, jak po prostu zadzwonisz do swojego
oddziału i zapytasz. Znam osoby z woj. Pomorskiego, które już
podpisały umowy i właśnie kupują sprzęt.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]

4. Data: 2005-08-23 21:40:03

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ryzio" <r...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czeka na odpowiedz, moze ktos z grupowiczow wie ? Pytam bo w sprawie
> programu "Student ..." czeka sie na odpowiedz niecale 2 miesiace, a tu

no ja mam umowę podpisać 2 września, niestety trzeba poczekać

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

wygląda na to ze darmowe górą :)
NFZ...dziwny twór???
Książki z sieci