Program do projektowania ogrod?

1. Data: 2001-02-27 16:23:58

Temat: Program do projektowania ogrod?
Od: "Proximm" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow. Mam pytanie - czy moze mi ktos podac jakis dobry program
do projektowania ogrodow?
Dziekuje za odpowiedzi.
Proximm

2. Data: 2001-02-27 20:00:38

Temat: Odp: Program do projektowania ogrod?
Od: "Tadeusz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To już naste pytanie w tej sprawie na grupie w przeciągu tego roku. Czy nie
lepiej wpaść do sklepu i kupić?
Wpadnij też na pl.rec.komputery a nie tu.
Uszanowanie Tadeusz

Użytkownik Proximm <p...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:97gjp7$e01$...@n...tpi.pl...

3. Data: 2001-02-27 22:51:17

Temat: Re: Program do projektowania ogrod?
Od: "Proximm" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> To już naste pytanie w tej sprawie na grupie w przeciągu tego roku. Czy
nie
> lepiej wpaść do sklepu i kupić?
> Wpadnij też na pl.rec.komputery a nie tu.

Wybacz, ale ja sie normalnie zajmuje sieciami komputerowymi, nie ogrodami.
klient potrzebuje wlasnie taki program i chcialbym mu takowy znalezc. U nas
jest dosc maly wybor oprogramowania, wiec watpie, aby cos takiego bylo.
Proximm

4. Data: 2001-02-28 19:24:18

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Szukasz jedynego na rynku programu 3DLandscape. Wpisz haslo w wyszukiwarke,
w sieci na pewno znajdziesz jakiegos sprzedawce.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

5. Data: 2001-03-27 18:34:36

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
napisał:97gjp7$e01$...@n...tpi.pl...
> Witam grupowiczow. Mam pytanie - czy moze mi ktos podac jakis dobry
W majowym numerze Ogrodów znajdziesz recenzję b. dobrego programu. Ale nie
jest on niestety idealny chociaż z tych co znam jest jak na razie
najlepszy.
pozdr. Jerzy

Grzybnia boczniaka
wierzba iwa
Książki
Mech na trawniku
Wystawa fotografii przyrodniczej w Krakowie 1.III