Program komputerowy do projektowania ogrodu

1. Data: 2002-12-28 19:41:07

Temat: Program komputerowy do projektowania ogrodu
Od: "oshin" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie w przerwie międzyświatecznej.
Czy ktoś z Was może polecić jakiś DOBRY program komputerowy do projektowania
ogrodu.
Jakoś trzeba z pożytkiem umilić sobie zimowe wieczory w oczekiwaniu na
cieplejsze dni.
Pozdrawiam Zbyszek.

2. Data: 2002-12-28 20:45:28

Temat: Re: Program komputerowy do projektowania ogrodu
Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://ogrody.agrosan.pl/WymarzonyOgrod/WymarzonyOgr
od.html

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://ogrody.agrosan.pl/ strona naszej grupy

3. Data: 2002-12-28 21:25:09

Od: "oshin" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak jest ! Widziałem ten program na stronie producenta. Ale bardziej chodzi
mi o opinie praktyczne z użytkowania takich programów. Jak one sprawdzają
się w praniu. Bo na stronach producenckich oczywiście same ochy i achy, a
często niestety bywa, że w praktyce to wielki bzdet.

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@h...pl> napisał w
wiadomości news:aul2j5$50j$1@news.tpi.pl...

4. Data: 2003-01-01 14:15:33

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Opinii poszukaj w archiwach grupy. Polecam wyszukiwarkę www.google.pl

--
Rafał Wolski

5. Data: 2003-01-02 23:24:51

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ogrodu.
> Jakoś trzeba z pożytkiem umilić sobie  zimowe wieczory w oczekiwaniu na

Mogę Panu tenże program podarować.Nie jest mi już potrzebny.

bardzo oryginalne rośliny
ogrody
Oczko wodne
NAJLEPSZE TAPETY NA PULPIT !!! -= www.tapety.NETAX.pl =-