Program rehabilitacja(cwiczenia)

1. Data: 2002-11-25 15:22:12

Temat: Program rehabilitacja(cwiczenia)
Od: "Waldek" <w...@e...net.ae> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!!
Czy ktos posiada namiare na strony internetowe gdzie mozna sciagnac program
cwiczen rehabilitacyjnych na rozne(wszelakie) dolegliwosci???
Waldek

2. Data: 2002-11-25 15:46:01

Temat: Re: Program rehabilitacja(cwiczenia)
Od: "Tinue" <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

www.rehabilitacja.pl

--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

3. Data: 2002-11-26 07:10:35

Od: "Waldek" <w...@e...net.ae> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi konkretnie o program komputerowy,który istnieje gdzieś w sieci,lub
można go kupić na dysku i zainstalować u siebie w komputerze.
Sa to gotowe cwiczenia wystarczy tylko wybrac schorzenie i ulozyc samemu
caly program indywidualnie dla danego pacjeta.
Pozdr.Waldek

Pantothenic -prosze o porade
Re: Badanie zeza c.d.
Nagły ból głowy