Programy do szybszego sciagania poczty

1. Data: 2003-08-27 15:29:59

Temat: Programy do szybszego sciagania poczty
Od: "dianaza" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy moge prosic o podpowiedz dotyczaca programu do szybszego sciagania
poczty internetowej przez modem.
Jestem zainteresowana małym programikiem jezeli takowy istnieje i w miare
prosty w obslugdze, poniewaz moja wiedza informatyczna na dzien dzisiejszy
jest na poziomie antomin profesjonalisty :(.

"Nigdy nie pozbawiaj ludzi nadziei,bo moze to byc wszystko co posiadaja"
Bogusława.

2. Data: 2003-08-27 23:34:29

Temat: Re: Programy do szybszego sciagania poczty
Od: Michal Dziwisz <m...@t...maly.ciach.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"dianaza" <d...@i...pl> wrote in

> Witam,
> czy moge prosic o podpowiedz dotyczaca programu do szybszego sciagania
> poczty internetowej przez modem.

Imho duet Hamster+ TB spelni Twoje oczekiwania. Do kompletu wartoby jeszcze dodac cos
do grup dyskusyjnych,
moze XNews?

Oto linki:

http://hamster.thebat.pl

http://thebat.pl

http://www.xnews.prv.pl

--
PZDRV, M.

3. Data: 2003-08-29 09:32:35

Od: Piotr Zawadzki <p...@t...fr.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Dziwisz wrote:

> Imho duet Hamster+ TB spelni Twoje oczekiwania. Do kompletu wartoby
> jeszcze dodac cos do grup dyskusyjnych,
> moze XNews?

Polecam programik Noworyta - http://nnr.freeservers.com/
Mały, szybki, freeware'owy, niezawodny, ze wszystkimi niezbędnymi do
grup dysk. funkcjami. Używam go już (także przez modem) od... sam nie
pamiętam od jak dawna.

Z poważaniem
PZ

--
Ja swoje powiedziałem, słyszeliście.
Resztę oceńcie sami, wydajcie wyrok.

4. Data: 2003-08-29 17:56:55

Temat: Odp: Programy do szybszego sciagania poczty
Od: "dianaza" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Dziwisz" <m...@t...maly.ciach.poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:bijmhq.3vvk2s7.1@michal.dziwisz.rgi.com.pl...

> [...]

Bardzo dziekuje za podanie linków.:)

> [...]
> moze XNews?

"Nigdy nie pozbawiaj ludzi nadziei,bo moze to byc wszystko co posiadaja"

Gdzie darmowe konto WWW po zmianach w 'WP'
Literatura czytana
Jak ta sprawa wyglada?
Po raz drugi
Hura, mamy juz Wlochy!....a Japonia?;-)