Projekt globalnej świadomości - Global Consciousness Project - noosphere.princeton.edu

191. Data: 2011-01-31 21:09:22

Temat: Re: Projekt globalnej ?wiadomo?ci - Global Consciousness Project - noosphere.princeton.edu
Od: "Vi.simi _|\) -`@'-" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> Żesz socjalizm odwołali!
> :-)

A co z profesorem ?
:o/

juda.~

192. Data: 2011-01-31 21:09:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Jan 2011 22:05:56 +0100, JBP napisał(a):

> Na jakim kierunku studiów

Na matematyce.

> wykładano przedmiot o nazwie "filozofia
> socjalizmu" ?

...czy inna małpa - napisałam.
Nie pamiętam dokładnie nazwy, ale jak poszukam, to Ci powiem.
Ludziku, to było -ści lat temu :-)

193. Data: 2011-01-31 21:10:21

Od: "Vi.simi _|\) -`@'-" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> Tak po prostu :-)

Co konkretnie po prostu ?
:o/

juda.~
Ps. Nie, ja nie mogę, te dziewczyny mnie
w końcu wykończą...
psychicznie
:o)

194. Data: 2011-01-31 21:11:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Jan 2011 22:09:22 +0100, Vi.simi _|) -`@'- napisał(a):

> -`@'-
>
> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> A co z profesorem ?
> :o/

Mam ochotę zakończyć tę feerię Twoich pytań "Co??? - A pies ci... lizał!",
no ale to przeciez byś się obraził. A to ze skeczu jednego :-)

195. Data: 2011-01-31 21:12:18

Od: "Vi.simi _|\) -`@'-" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> MOIM?
> A cóż ja w tej kwestii biedna mogę wiedzieć? Poza wiarą.
=
No ale zaraz, zaraz, bo jeśli mówimy o wierze,
to chyba są dwie możliwości, że mianowicie:

a) świat miał pocztątek

b) świat nie miał początku

Tak ?
:o/

juda.~

196. Data: 2011-01-31 21:12:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Jan 2011 22:10:21 +0100, Vi.simi _|) -`@'- napisał(a):

> -`@'-
>
> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> Co konkretnie po prostu ?
> :o/

No TAK TO :-)

> juda.~
> Ps. Nie, ja nie mogę, te dziewczyny mnie
> w końcu wykończą...
> psychicznie
> :o)

Dziewczyny, kochajcie nas, dziewczyny, kochajcie nas,
lalalalalalala...

197. Data: 2011-01-31 21:14:12

Od: "Vi.simi _|\) -`@'-" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

> Na matematyce.

> ...czy inna małpa - napisałam.
> Nie pamiętam dokładnie nazwy, ale jak poszukam, to Ci powiem.
> Ludziku, to było -ści lat temu :-)
-
No dobra, siostra, nie bulwersuj się,
to była ekonomia kapitalizmu,
a zaraz potem socjalimu...,
a teraz zaraz potem jest znowu kapitalizmu...
:o)

juda.~
Ps. A Twoim zdaniem pierwsi chrześcijanie
byl;i kapitalistami czy raczej socjalistami ?
:o/

198. Data: 2011-01-31 21:15:32

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na matematyce.

> ...czy inna małpa - napisałam.
> Nie pamiętam dokładnie nazwy, ale jak poszukam, to Ci powiem.
> Ludziku, to było -ści lat temu :-)

OK, Ludziczko, poczekam :)
Młoda jesteś, szybko przypomnisz sobie (albo zerkniesz w indeks) ;)

JBP

199. Data: 2011-01-31 21:17:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Jan 2011 22:15:32 +0100, JBP napisał(a):

> OK, Ludziczko, poczekam :)
> Młoda jesteś, szybko przypomnisz sobie (albo zerkniesz w indeks) ;)

Wiesz co, wcale mi się nie chce go szukać ani przypominać, nazwa była
jeszcze dłuższa i równie bezsensowna, jak cały socjalizm. Twoje śmieszne
wątpliwości latają mi koło pióra. Poprzestań na "czy inna małpa" wobec
tego.

200. Data: 2011-01-31 21:19:04

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Sty, 22:14, "Vi.simi _|\) -`@'-"

> to była ekonomia kapitalizmu,
> a zaraz potem socjalizmu...,
> a teraz zaraz potem jest znowu kapitalizmu...

Ekonomia polityczna socjalizmu, jak jusz.

k o b i e t a czy m ę ż c z y n a ?
Pole morfogenetyczne,czyli globalna świadomość.
ś w i a d o m o ś ć -> stwarza -> ś w i a t
h i s t e r i a mózgu...
Gównokracja