Propozycja dla poszukujących

1. Data: 2002-06-27 12:25:09

Temat: Propozycja dla poszukujących
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co jakiś czas czytam, że ktoś czegoś poszukuje. A może by tak na serwerku, w
katalogu UPLOAD założyć obok tych podkatalogów z datami, taki katalog -
POSZUKIWANE - i do niego wrzucać pliki typu: JPG, BMP czy GIF ze zdjęciem
poszukiwanego wzorku ? Można ewentualnie to podzielić na podgrupy: XXX,
Druty, szydełko.

A jeżeli ktos coś u siebie z poszukiwanych rzeczy znajdzie, to po prostu
wrzuci na serwerek i poprosi sie wtedy Anię o usunięcie z poszukiwanych.

Co o tym sądzicie ? Co prawda, nie pytałam jeszcze Ani o zdanie, ale po co
mam jej zawracać głowę, jeżeli uznacie, że taki pomysł nie ma sensu.

--
Krysia ( Gliwice )
e-mail: k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-06-27 12:28:58

Temat: Re: Propozycja dla poszukujących
Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Kayra" <k...@p...onet.pl> :

> Co o tym sądzicie ? Co prawda, nie pytałam jeszcze Ani o zdanie, ale
> po co mam jej zawracać głowę, jeżeli uznacie, że taki pomysł nie ma
> sensu.

Ja osobiscie uwazam, ze to bardzo dobry pomysl :) Jestem zdecydowanie za
:)

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-06-27 12:32:56

Od: "Magda" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Super pomysł!

--
Magda (Wrocław)
p...@p...onet.pl

1. Data: 2002-06-27 12:33:50

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie tez sie podoba, choc nie podejrzewam, zebym sama kiedys czegos
szukala ;-) mam juz tyyyyle wzorow, ze zycia ... zreszta, same dobrze
wiecie :-)

Ale bede tam zagladac, zeby sprawdzic, czy ktos nie poszukuje czegos, co
ja juz mam i moge sie podzielic :-) AP

1. Data: 2002-06-27 12:49:05

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

ja tez

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-27 20:04:10

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co, jeśli ja nie wiem jak wygląda obrazek. Jak zapisać że poszukuję
jakiegoś konkretnego tematu. Czy pliki tekstowe, czy ogłaszać na grupie?
Ela0626

1. Data: 2002-06-28 13:32:26

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

ela0626 wrote:

> A co, jeśli ja nie wiem jak wygląda obrazek. Jak zapisać że poszukuję
> jakiegoś konkretnego tematu. Czy pliki tekstowe, czy ogłaszać na grupie?

Proponuje tak jak do tej pory pisac na liste, ze poszukujesz np.
akordeonu albo biedronki albo ... :-) AP

1. Data: 2002-06-28 13:44:31

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proponuje tak jak do tej pory pisac na liste, ze poszukujesz np.
> akordeonu albo biedronki albo ... :-) AP

Akordeonu to ja szukalam :)
I juz mam :)))

Magda

1. Data: 2002-06-28 13:47:46

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

slonko wrote:

> Akordeonu to ja szukalam :)
> I juz mam :)))

To byl tylko przyklad, bo to byl ostatni poszukiwany temat, ktory
zapamietalam :-) AP

Czy macie może takie wzory??
wróżka...........l
Problemy z Outlookiem