Propozycja reformy edukacji

Newsgroups: pl.soc.edukacja
Date: Fri, 7 Nov 2014 09:20:13 -0800 (PST)
Subject: Propozycja reformy edukacji
From: s...@o...pl

Witam
Opracowałem nową koncepcję edukacji. Edukacji która ma towarzyszyć całemu życiu
jednostki. Edukacji która ma wynikać z naszych najsensowniejszych ustaleń
filozoficznych.

Przedstawiam tą propozycję na forum grup dyskusyjnych gdyż mam nadzieję na
rozpoczęcie dyskusji nad dalszą ewolucją systemu nauczania w Polsce. W szczególności
proszę o dzielenie się własnymi opiniami na temat "obiektywnej miary wartości
człowieka" - bo może ktoś widzi jakieś miary których ja nie dostrzegłem. Poza tym
mile widziane są wszelkie inne merytoryczne uwagi.

Propozycja reformy edukacji zwana "Sztuką edukacji" dostępna jest z adresu:
http://szyk.jcom.pl/sztukaedukacji.pdf

pozdrawia
Szyk Cech