Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!oeiizk.waw.pl!not-for-
mail
From: "Dariusz Fabicki" <f...@o...waw.pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja,pl.soc.edukacja.szkola,sbs
Subject: Propozycje aplikacji do Office2007 (2)
Date: Mon, 6 Nov 2006 11:29:03 +0100
Organization: Osrodek Edukacji Infomatycznej i Zastosowan Komputerow
Lines: 112
Message-ID: <eimt7o$vo5$1@jack.oeiizk.waw.pl>
NNTP-Posting-Host: 148.81.26.9
Mime-Version: 1.0
Content-Type: multipart/alternative;
boundary="----=_NextPart_000_0116_01C70196.C33A79A0"
X-Trace: jack.oeiizk.waw.pl 1162803256 32517 148.81.26.9 (6 Nov 2006 08:54:16 GMT)
X-Complaints-To: n...@j...oeiizk.waw.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Nov 2006 08:54:16 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.edukacja:25343 pl.soc.edukacja.szkola:49623
Ukryj nagłówki
====================================================
Ponowne ogłoszenie wiadomości: z dnia 27 października 2006 17:49:15
====================================================
Drodzy Nauczyciele,
firma Microsoft wraz z premierą pakietu Office2007 będzie chciała utworzyć i
dołączyć do niego aplikacje przydatne do pracy w szkole, zarówno
administracyjnej jak i dydaktycznej.
Ponieważ to Wy najlepiej orientujecie się, jakiego typu aplikacje i szablony
są wam potrzebne na co dzień (zarówno w pracy administracyjnej jak i
dydaktycznej), proszę wpisujcie pod tym listem swoje propozycje.
Propozycje z tego wątku, będą przyjmowane do 30 listopada 2006. Po tym
czasie zostanie utworzona strona rankingowa, gdzie będzie można oddać głos
na najbardziej przydatne aplikacje i wygrać ciekawą nagrodę.
Z poważaniem
Dariusz Fabicki
https://mvp.support.microsoft.com/profile=BE59620C-B
446-4B58-9FF9-5DBEB2550BCF
----------------------------------------------------
--------------------------------
---------------------
Propozycja (Temat):
---------------------
Propozycja (Opis):
----------------------------------------------------
--------------------------------
|