Prośba

1. Data: 2002-09-25 12:48:15

Temat: Prośba
Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje drogie dziewczęta. Mam ogromną prośbę, jednym z moich ulubionych
motywów są Pieroty (mam nadzieję że tak to się pisze) albo inne clowny i jak
dotąd nie spotkałam ani jednego wzoru, czy znajdzie się coś w Waszych
zasobach.

Z góry wdzięczna Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2002-09-25 14:47:33

Temat: Re: Prośba
Od: "Wiesia" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja znalazłam tylko jeden... Niespecjalny, ale jedyny. Poszedł na priv.
Wiesia

Użytkownik Justycja <j...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:amsb59$kjo$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-09-25 16:38:09

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Justycja:)))
Sprawdź te linki, może sie Tobie spodobają takie wzorki:
http://www.bhg.com.au/craft.nsf/Content/PlansProject
s_CrossStitch_ClownAlpha
http://www.lilootes.com/acircus.htm
http://www.point-de-croix.com/GRILLES/gratuite.htm
http://www.newarcobaleno.com/schemi.htm
http://mscillasstitchin.freeservers.com/
A w tym ostatnim linku na dole strony masz wejścia do różniastych kategorii
obrazków, i masz tam kategorię Clowns:)))
Pozdrawiam,
Zosia

1. Data: 2002-09-25 19:06:40

Od: "Ksenia" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli cokolwiek macie w tym temacie to ja tez chętnie skorzystam :))

Ania

1. Data: 2002-09-25 19:14:22

Od: "Ksenia" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ksenia to Anka tylko z komputeraz domowego :))

Ania

1. Data: 2002-09-26 06:19:09

Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki bardzo, po raz kolejny przekonałam się że można na Was liczyć.

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2002-09-26 08:56:48

Od: "Sławomir Szaruga" <s...@w...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jeszc ze jesteś zainteresowana Pierrotami?

1. Data: 2002-09-26 09:06:32

Od: "Sławomir Szaruga" <s...@w...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

jhvju

1. Data: 2002-09-26 09:08:44

Od: "Sławomir Szaruga" <s...@w...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

jhj
> Ksenia to Anka tylko z komputeraz domowego :))
>
> Ania
> Użytkownik "Ksenia" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Cierpliwosci ! :-))))
Skany cz II