Prosba o doradzenie kolorow ;-)

1. Data: 2003-02-01 22:44:12

Temat: Prosba o doradzenie kolorow ;-)
Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ze przez siec moze sie nie udac, ale postaram sie opisac Wam
moje kolory:
-wlosy czarne
-oczy piwne
-cera bardzo jasna

Cienie: dobrze sie czuje w kolorach browych, zlota i zieleni. Nigdy
nie uzywam niebieskiego, szarosci, ewentualnie bardzo ciemny szary.

Wlosy czasami farbuje na czarnogranatowe lub czarnoczerwone.

Ubior: czarny, granatowy, ciemnoczerwony, biale bluzki.

Pomadek prawie nie uzywam, ewentualnie blyszczyk w tubce Oriflame. Z
perfum uzywam Dune.

W sumie czuje sie w tym dobrze, ale instynktownie czuje jakas
niekonsekwencje..

Poradzcie mi, co zmienic?

dziekuje, magda

1. Data: 2003-02-01 22:46:41

Temat: Re: Prosba o doradzenie kolorow ;-)
Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "::: Solana :::" <s...@h...com> napisał

> Wiem, ze przez siec moze sie nie udac, ale postaram sie opisac Wam
> moje kolory:
> -wlosy czarne
> -oczy piwne
> -cera bardzo jasna

Magdo ... Ty jesteś klasyczna zima ;-)
Zazdroszczę Ci - bo zimy praktycznie we wszystkim ładnie wyglądają.

Jutro odszukam dla ciebie paletę ... chyba, że wcześniej któraś z dziewczyn
ma pod ręką i wklepie.

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2003-02-02 08:39:50

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "::: Solana :::" <s...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
> perfum uzywam Dune.
> W sumie czuje sie w tym dobrze, ale instynktownie czuje jakas

to jest koloryt Zimy
Cera: zwracaj uwage na tonacje blekitna lub lila, ale nie zniechecaj
sie jesli nie potrafisz jej dostrzec. U Zim ten odcien bywa subtelny.
Najwieksza grupe we wszystkich typach kolorystycznych stanowia Zimy.Zimy
moga sie bardzo roznic miedzy soba , ale wszystkie potrzebuja tych samych ,
zimnych barw by wygladac dobrze .Najwieksza grupa Zim to te, ktorych
karnacja ma odcien szarawego bezu. Bywa on jasny, ciemny, rozowawy.
Wiekszosc ludzi o oliwkowej cerze, to Zimy. Cera oliwkowa lub orientalna
bywa klopotliwa w ocenie, gdyz wydaje sie zlota.Ale w odziezy o barwach
utrzymanych w zlotej tonacji karnacja ta wydaje sie ziemista.natomiast
ozywiaja je chlodne barwy Zimy. Zima moze miec tez mlecznobiala cere przy
ciemnych wlosach.Biala cera moze byc lekko podbarwiona na rozowo lub tez
snieznobiala, sprawiajaca wrazene przezroczystej. Zimy z reguly nie miewaja
rumiencow i ich powierzchownosc ulega natychmiastowej, korzystnej przemianie
po uzyciu chlodnego w tonie rozu ( u mnie, Zimy- juz to sprawdzilam:))

Wlosy: wiekszosc Zim ma wlosy ciemne, choc w dziecinstwie niektore
byly
wrecz bialowlose.Szatynki maja wlosy o barwie jasnego brazu i ciemniejsze az
po ciemny, szarawy braz, czasem z czerwonawymi refleksami. Granatowoczarne
wlosy to cecha typowo'zimowa'.Podobnie jak wlosy szpakowate lub srebrnosiwe.
Zimy czesto siwieja w mlodym wieku i jest to czesto siwizna
atrakcyjna..Niezmiernie rzadko mozna spotkac Zime, ktora w wieku dojrzalym
pozostaje naturalna blondynka, lecz jesli sie tak dzieje , wlosy jej maja
uderzajaca barwe: jasny blond z odcieniem bialym, co daje nadre oryginalny
wyglad.
Oczy: Zimy maja najczesciej oczy ciemne: brazowe, brazowoczarne,
cetkowane,( zwykle kombinacja brazu, szaroscii blekitu lub zieleni),
szaroniebieskie, szarozielone, lub ciemnoniebieskie.Niebieskooie lub
zielonookie Zimy maja zwykle biale plamki w teczowce. Przyjrzyj sie uwaznie
w lustrze i sprawdz , czy maja szara obwodke na obrzezu teczowki. Jest to
cecha charakterystyczna Zimy i Lata- chlodnych typow kolorystycznych.

Slynne Zimy to: Elizabeth Taylor, Jacqueline Kennedy-Onassis, Audrey
Hepburn.

Podsumowanie, mozesz miec w tej grupie:

Cera -bardzo biala
-biala o tonacji jasnorozowej
-bez( blade policzki, cera moze byc ziemista)
-rozowawy bez
-oliwkowa
-piegi barwy szarobrazowej

Wlosy -granatowoczarne
-brazowe (moga miec czerwone refleksy)
-ciemnobrazowe o popielatej karnacji
-szpakowate
-biale
-srebrnosiwe
-jasny blond z odcieniem bialym( rzadko spotykane)

Oczy: -ciemnobrazowe
-brazowoczarne
-cetkowane(szarobrazowe+zielen lub blekit)
-szaroblekitne
-blekitne z bialymi plamkam na teczowce ( moga miec szara
obwodke)
-szarozielone
-ciemnoniebieskie
-zielone z bialymi plamkami w teczowce( moga miec szara
obwodke)

Jola L-L

1. Data: 2003-02-02 08:42:37

Temat: Re: paleta kolorow Zimy
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zima
Najlepiej wygladasz w czystych kolorach i ostrych kontrastach.Zima powinna
sie zawsze starac o ostry kontur i unikac zlamanych lub rozrzedzonych
odcieni. Robiac zakupy powtarzaj w myslach: rzeczywiste, zimne, zywe, ostre,
czyste, lodowate.
Tylko Zima wyglada efektownie w czystej bieli lub czerni. Nie boj sie
bialej bluzki , ubrana w nia wygladasz interesujaco. Szare odcienie Zim moga
byc jasne(lodowate) lub ciemniejsze az po ciemny odcien marengo, musi byc to
rzeczywisty szary kolor a nie blekitnoszary lub zoltoszary. Twoj bez musi
byc w odcieniu kamiennym (taupe).Nie jestes , ogolnie rzecz biorac stworzona
dla bezu i powinnas unikac wszelkich rozowych i zlotych odcieni tego koloru.
Ciemniejszy bez nadaje sie na dodatki, takie jak buty czy torebki. Doskonaly
jest granat i bordo. Mozesz nosic dowolny odcien granatu lecz gdy chodzi o
bordo- poszukaj odcieni czystych. W przygaszonych odcieniach brazowawych lub
szarawych nie bedziesz wygladac najlepiej.
Zima wyglada szczegolnie dobrze w kolorach rzeczywistych i podstawowych
oraz w ich chlodniejszych i ciemniejszych pochodnych. Morzesz nosic
rzeczywista czerwien i kazda zimna czerwien.ale nie oranzowa czerwien.Twoje
zielenie obejmuja zakres od rzeczywistej zieleni poprzez szmaragd az do
zieleni igiel sosny, ktora ma blekitna tonacje, co odroznia ja od podobnej
na pierwsy rzut oka , zieleni stalowej odpowiedniej dla Jesieni.- ta
ostatnia ma jednak odcien zolty.
Rzeczywisty blekit . krolewski blekit i turkus , blekit chinski a takze
granat - to twoja rodzina odcieni niebieskich.Doskonaly jest fiolet
krolewski oraz ostre roze, takie jak cyklamen amarant i fuksja. Masz tylko
jeden odcien zolci: czysta, ostra cytryna. Unikaj zolci zlocistej.
Zima rozkwita rowniez w barwach lodowatych .Jest to twoja wersja
pasteli: niemal czysta biel z dodatkiem kropli barwnika. Mozesz wiec nosic
lodowaty odcien blekitu, turkusu, rozu, fioletu, zieleni, zolci a takze
szarosci. Unikaj wszelkich pudrowanych pasteli, gdyz w nich twoja twarz
staje sie bezbarwna.
Zima o bardzo jasnej karnacji wyglada najlepiej w odcieniach ciemnych
lub lodowatych. Ostre barwy na duzych plaszczyznach sa dla niej
niekorzystne, powinna je wiec nosic jako akcenty kolorystyczne lub z dala od
twarzy, np: ciemny amarant wyglada lepiej niz ostry cyklamen, szmaragd i
zielen igiel sosny sa lepsze- niz rzeczywista zielen; chlodna czerwien i
bordo sa lepsze- niz rzeczywista czerwien . Jasne Zimy przekonaja sie tez,
ze byc moze miekka biel jest lepsza niz czysta bieli ze powinny lagodzic
czern znajdujaca sie blisko twarzy. Mozna laczyc ja z innymi barwami lub
nosic gleboki dekold- wowczas wlasna karnacja zlagodzi zbyt ostry kontrast.
Sa jednak Zimy , ktorewygladaja nadzwyczaj dobrze wlasnie w soich jaskrawych
barwach, natomiast mdlo w spokojnych kolorach : jak szary czy taupe. Taki
typ Zim powinien stosowac te barwy w deseniach lub polaczeniach z innymi ,
zywymi kolorami, umieszczonymi tuz przy twarzy.
Jesli jestes Zima, nie nos oranzu, starego zlota, rdzy, brzoskwini,
pomaranczy, wiosennej zieleni, oraz wiekszosci bezow i brazow. Mozesz nosic
braz tylko wtedy, gdy jest tak ciemny, ze mozna go nosic wraz z czernia.
Unikaj wszelkich zlamanych miekkich odcieni.

PS:
poniewaz ja tez jestem Zima , wiec powiem od siebie, ze nie mam w swojej
garderobie zadnych brazow ani zieleni- nawet tych zimnych- bo ich nie
lubie.W czarnych bluzkach lepiej mi w wiekszym wycieciu pod szyja - bo mam
tez czarne wlosy- i wtedy jest ciekawiej .Moje ciuchy to czarne, biale,
czerwone rzeczywiste, chabrowe mocne, zimny fiolet, rzeczywista mocna
fuksja.

Jola L-L
wszystko za C.Jackson "Najladniej ci w kolorze"

1. Data: 2003-02-02 08:47:07

Temat: Re:karta makijazu- Zimy
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zima :
szminka:
cyklamen( lub czerwone wino przy jasnej cerze)
nasycona czerwien
fuksja

blush ( roz) :
czysty cyklamen( lub czerwone wino j/w)

cienie do powiek:
rozjasniajace:szampan
neutralne: chlodny szary
barwne: fiolet, granat, zielen swierku, blekit stalowy
Te trzy podstawoew szminki: roz, nasycona czerwien i fuksja bedzie
harmonizowac z cala "zimowa' garderoba. Idealny zestaw szminek moze zawierac
kilka odcieni cyklamenu i maliny, fuksje, 2-3 chlodne czerwienie a takze
sliwke, rozgnieciona jagode i czerwone wino. Stroj barwy bordo ladnie
podkresla szminka w kolorze czerwonego wina , sliwki lub maliny. Kredka
barwy fuksji najlepiej wyglada na tle ubioru w tym samym kolorze ( inne
odcienie rozu wydaja sie wowczas mdle) a rozowa - na tle innego rozu. Ubior
zywoczerwony wymaga rownie mocno umalowanych ust w kolorze nasyconej
czerwieni, zolty stroj- szminki jasnoczerwonej lub sredniorozowej.
Pozostale barwy garderoby Zimy - kolory neutralne ( tzn. biel, szary i braz,
czern i granat), blekity i zielenie mozna zestawiac z dowolnym kolorem
szminki- po prostu wybierz ulubione odcienie. Stroj czarny wymaga
intensywniejszego odcienia - bo sam jest intensywny- moze to byc czerwien,
ostry roz lub fuksja albo amarant. Roz: powinien harmonizowac z tonacja
szminki- cyklamenem, czerwienia, sliwka, czerwonym winem lub fuksja. Innym
wyjsciem jest znalezienie jednego tylko blushu w odcieniu czystego cyklamenu
(umiarkowanie chlodnego_ nie powinien byc zbyt "niebieski") ktory da sie
pogodzic zarowno ze szminka rozowa, czerwona, i fuksja. Jesli masz ciemna
cere- twoj podstawowy roz powinien miec odcien czerwonego wina.
Cienie do powiek: podstawowy zestaw powinien zawierac rozjasniajacy cien
do powiek(R) w odcieniu bialego szampana, cien konturujacy(K) w tonacji
chlodnej szarosci oraz na powieki , jeden ( w zaleznosci od barwy oczu):
fiolet, granat, zielen swierku, stalowy blekit. . Cienie moga sie powtarzac
, w subtelniejszej wersji ,w kolorach twojego stroju , pod tym wszakze
warunkiem, ze efekt ich nie kloci sie z wrodzona barwa oczu.Ubrana w blekit
mozesz malowac oczy granatem lub blekitnym stalowym; w zielen- odcieniem
miety lub swierku; w turkus- stalowym blekitem lub zgaszonym turkusem, w
fiolety i roze- odcieniem rozu. Kolory te powinno sie stosowac w
umiarkowanych ilosciach i mieszac z barwami neutralnymi.

Karta Makijazu - Zima

kolor stroju:(KS)
rozowy,
amarant,
krolewski fiolet
lodowaty fiolet
szminka:(SZ)
rozowa
blush:(B)
czysty cyklamen ,
cienie (C):R(rozjasniajace): bladorozowy
K(konturujace):szary, fioletowy
(KS): nasycona czerwien
karmin
(SZ)nasycona czerwien
karmin
(B) srednia czerwien
(C) : R:szampan
K:szary, granatowy lub szaroniebieski lub szafirowy lub zielen
swierku
(KS): fuksja
(SZ) fuksja
(B) fuksja
(C): R: bladorozowy
K: szary, fioletowy
(KS) czerwon wino
zywa zurawina
(SZ): sliwkowa lub bordo lub malinowa
(B) sliwka lub bordo
(C) R: bladorozowy
K: szary, fioletowy, bez lub szaroblekitny lub granatowy
-------------
(KS): cytrynowy
lodowatozolty
(SZ) pelargonia, azalia
(B) lagodna czerwien, czysty cyklamen
(C) R: szampan, bladozolty
K: kakao, morski blekit, lub blekit stalowy lub zielen stalowa lub
ciemny turkus lub granatowy
(KS):
zywy kobalt
blekit
krolewski blekit
nasycony blekit
lodowaty blekit
(SZ)
dowolna
(B) dobrany do szminki
(C) R: szampan, bladozolty
K: szary, szafirowy, granatowy, szaroblekitny, fioletowy
(KS):
ostry turkus
blekit chinski
czysty blekit
stalowy
szmaragdowy
turkus
lodowaty morski
blekit
(SZ):
rozowa
fuksja
(B) rozowy
fuksja
(C) R: jasnoszary
morski blekit
K: szary
ciemny turkus
blekit stalowy
zielen stalowa
zgaszony fiolet
-------------------------
(KS):
zywa zielen
nasycona zielen
szmaragdowa zielen
zielen sosny
lodowata zielen
(SZ)
dowolna
(B)dobrany do szminki
(C) R: szampan
mieta
K:kakao
zielen swierku
fioletowy
gdanatowy
-----------------------
(KS):
czarny
bialy
granatowy
wszystkie odcienie szarosci
(SZ):
dowolna
(B)
dobrany do szminki
(C) R: lodowatoszary
K: szary
dowolny
(KS):
brazowoczarny
szary bez
(SZ):
dowolna
(B): dobrany do szminki
(C) K: szampan,
szary bez
K: kakao
dowolny

1. Data: 2003-02-02 09:02:34

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> perfum uzywam Dune.
>
> W sumie czuje sie w tym dobrze, ale instynktownie czuje jakas

Ja jestem Zima, tez uzywam Dune Diora, ,
jesli uznalas, ze jestes Zima, to wlosy polecam nie czarnoczerwone tylko
czarne lub oberzyne. , zlote cienie odpadaja . Poczytaj co do jakiego stroju
pasuje.
To jak, jestes Zima?
Jola L-L

1. Data: 2003-02-02 11:03:38

Temat: Odp: Prosba o doradzenie kolorow ;-)
Od: "LiLiT" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jola L-L <j...@i...pl>

to może Ktoś mi powie jaki mam typ urody i jak powinnam się malować?;-)

włosy jasny brąz z połyskiem złotym -takie naturalne ( w tej chwili mam
balejaż w brązie jasnym i blondzie)
cera jasna/blada + troche piegów ( ale ze chodze na solarium to moja skóra
jest taka wsam raz -ani ciemna ani blada)
oczy niebieskie(duże)
usta przecietnej wielkości

maluje się bardzo naturalnie , cienie brązowe na codzień , na wyjście np
fiolet
usta błyszczykiem

1. Data: 2003-02-02 12:27:48

Temat: Prosba do Joli :-) Odp: Prosba o doradzenie kolorow ;-)
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jola L-L <j...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b1in5k$flr$...@n...tpi.pl...

> [...]
tylko
> czarne lub oberzyne. , zlote cienie odpadaja . Poczytaj co do

Jolu, czy mozna to znalezc w necie? Jesli tak, poprosze linka, jesli
nie, to bardzo prosilabym (moze na priva, chyba ze dziewczyny chca
tu..) o taki opis Typu Lato...

jesli bylo, to prosze o odeslanie mnie do archiwum ;-)))))

dzieki
pozdrawiam cieplutko
madzik

1. Data: 2003-02-02 12:41:57

Temat: Re:Lato- koloryt karnacji
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*madzik*" <b...@b...op.pl> napisał w
wiadomości > Jolu, czy mozna to znalezc w necie? Jesli tak, poprosze linka,
> [...]
> tu..) o taki opis Typu Lato...
>
> jesli bylo, to prosze o odeslanie mnie do archiwum ;-)))))
Cera: zwracaj uwage na blekitna tonacje. Rozowawy odcien cery
Lata jest na ogol dobrze widoczny. Niektore Lata maja bardzo jasna karnacje
i bez odrobiny rozu wygladaja blado.Ich cera czesto sprawia wrazenie
przezroczystej, one same zas sa blondynkami lub byly nimi w dziecinstwie,
pozniej wlosy ich sciemnialy, przechodzac w jasny braz. Cera Lat bywa takze
wyraznie rozowa, z rumiencami lub bezowa(o chlodnym, rozowawym zabarwieniu),
jasna lub ciemniejsza, az po wyraznie sniady odcien.Lato moze miec cere
ziemista.zwlaszcza na ramionach , ale na policzkach zawsze jest widoczny
rozowy kolor.
Wlosy: w dziecinstwie Lato jest przewaznie blondynka: bardzo
jasna , popielatoblond lub ciemna o popielatym odcieniu. Jej wlosy z wiekiem
ciemnieja na mysi kolor, o wyraznie szarym odcieniu. Wlosy szatynek
przybieraja rozmaite odcienie, od jasnego po ciemny braz, zawsze jednak w
popielatej karnacji.Zdarza sie, ze Lato ma rudawe refleksy we wlosach-gdy
duzo przebywa na sloncu- ale ale nie jest to jej naturalna cecha. Zazwyczaj
Lato siwieje ladnie, wlosy zmieniaja barwe na blekitnopopielata lub
perlowobiala. Sposrod wszystkich typow kolorystycznych wlasnie Lato
najczesciej odczuwa potrzebe 'ozywienia" barwy swoich wlosow, czy to je
farbujac, czy tez dodajac pasemka.Lato ubrane w swoje kolory zyskuje, gdyz
tylko one ozywiaja twarz o tej karnacji.
Oczy: Lato ma najczesciej niebieskie, zielone,"kocie"lub
centkowane(glownie niebieskie lub zielone), z szarobrazowym pierscieniem
wokol zrenicy).Oczy Lat maja zwykle matowy, zamglony wyglad; przezroczyste
teczowki naleza do rzadkosci.Czeste sa rowniez oczy szare lub z szara
obwodka wokol teczowki a takze nieregularnie ulozonymi w ich wnetrzu
plamkami>Niektore Lata maja intensywnie blekitne oczy, niewielka grupa jest
brazowooka.
Slynne Lata to: Krolowa Elzbieta II, ksiezna Diana, Suzannah York, Grace
Kelly. Podsumowanie : mozesz miec w tej grupie

Cera:-blady bez, policzki bladorozowe
-blady bez, policzki blade( czesto ziemista cera)
-intensywnie rozowa
-rozowawe lub brazowawe piegi

Wlosy-platynowy blond
-popielaty blond
-mysi blad
-ciemny blond o szarej tonacji
-braz z czerwonymi refleksami
-siwe w tonacji blekitnej

Oczy: -niebieskie (czesto z brazowa otoczka wokol zrenicy, teczowka matowa z
szara obwodka)
-szaroniebieskie
-szarozielone
-jasnoszare
-niebieskie z bialymi plamkami(moga miec szara obwodke0
-zielone z bialymi plamkami(tez szara obw.)
-cetkowane(brazowoniebieskie lub brazowozielone)
- intensywnie blekitne
-przejrzyste w kolorze morza(czyli zmieniajace barwe z niebieskich
na zielone w zaleznosci od barwy ubrania)
- aksamitnobrazowe

Jola L-L

1. Data: 2003-02-02 12:43:43

Temat: Re: Lato- paleta kolorow
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lato

Lato jest kobieta o pastelowej urodzie, ktora nadzwyczaj dobrze wyglada
w lagodnych odcieniach barw neutralnych. Twoja palete mozna opisac jako
blekitnawa i rozowawa o delikatnej tonacji. Jesli wolisz nawet zywe odcienie
Lata, staraj sie o podkreslenie swej kobiecosci przez miekkosc i delikatnosc
barw, a nie przez ostry kontrast.Na tobie pastele wydaja sie zywymi barwami.
Najlepszym odcieniem bieli dla Lata jest miekka biel bez zoltego
skladnika. Twoje beze i brazy musza miec tonacje rozowa. Dobre sa wszelkie
odcienie posrednie miedzy rozowym bezem i brazem (wlaczajac odcien kakao).
Wystrzegaj sie jednak zoltych bezow, szarych bezow i ciemnych brazow. Kolor
szary wyglada bardzo ladnie- od jasnopopielatego az po bardzo ciemne, choc
miekkie, blekitnoszare odcienie.
Prawie kazdy blekit jest dla ciebie odpowiedni z wyjatkiem blekitu
krolewskiego i chinskiego. zarezerwowanego dla Zim. Twoj morski blekit jest
jasny lub o sredniej intensywnosci, natomiast granat w porownaniu z granatem
Zimy jest bardziej miekki i lekko szarawy. Wlasnie ten odcien wydobywa
piekno twojej delikatnej karnacji. Blekitnawe zielenie- pastelowe, ciemne i
odcienie posrednie- sa barwami Lata; to samo dotyczy pastelowych rozow o
blekitnej tonacji (lila). Mozesz nosic tez ciemne odcienie rozu, jak np.
fuksja, zwykle jednak wygladaja one lepiej gdy sa przypudrowane lub
zgaszone. Twoja czerwien ma tonacje blekitna i przypomina nieco koral.
Powinnas unikac jednak oranzowej czerwieni i oranzu.
Natomiast Lato moze wykorzystywac cala rodzine odcieni lawendy, bzu,
rozowego, fioletu. W kazdym z nich bedzie ci do twarzy. To samo dotyczy
ciemniejszych barw: sliwki, bordo i maliny, choc jasne Lato bedzie zapewne
lepiej wygladac noszac przy twarzy jasniejsze odcienie.
Tylko jeden odcien zolci jest dla Lata twarzowy : pastelowa
cytryna.Unikaj wszelkich zlotych odcieni.
Bardzo jasna blondynka powinna nosic swoje najciemniejsze kolory, takie
jak sliwka, ciemne bordo itp, tylko w polaczeniu z barwami jasniejszymi ,
znajdujacymi sie blisko twarzy. Z kolei ciemna szatynka wyglada zwykle
najlepiej w intensywnych barwach , by zas uzyskac rownie dobry efekt z
pastelami, powinna laczyc je z kolorami jaskrawymi. Jest ona nieomal Zima.
Kazde lato powinno unikac czerni, czystej bieli, zoltawych bezow,
starego zlota, oranzu, wiosennej zieleni i w ogole wszystkich barw o zlotej
tonacji. Czern moze byc stosowana jako akcent kolorystyczny oraz w
dodatkach: jak buty czy torebki. Czysta biel staje sie dopuszczalna , gdy
lato jest opalone, lecz mimo wszystko ogolny efekt jest zbyt mocny.Jestes
typem o lagodnym kolorycie i nie sluzy ci ostry kontur.
wszystko za C.Jackson "Najladniej ci w kolorze"

Jola L-L

Zajady
problem- lakier do paznokci
KRAKOW pikieta przeciw wojnie z Irakiem