Prośba o konsultacje - ból oka od zatok?

1. Data: 2003-04-28 19:34:27

Temat: Prośba o konsultacje - ból oka od zatok?
Od: "Piotr C." <p...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Co jakiś czas, np. teraz (drugi dzień) boli mnie jedno oko, na ogół lewe,
tak jakby w środku. Często boli również głowa (jakby promieniuje od oka).
Zauważyłem jednak wyraźną korelację między zatkanymi zatokami (nosem), tzn.
zawsze boli oko po tej samej stronie co mam [częściowo] zatkany nos. Czy
faktycznie ból oka może pochodzić od zatok? Czy też lepiej iść do okulisty
(i tak powinienem iść kontrolnie, używam soczewek, ale jakoś nie moge sie
zebrać).

dziękuje i pozdrawiam wszystkich

2. Data: 2003-04-28 23:24:29

Temat: Re: Prośba o konsultacje - ból oka od zatok?
Od: "kuku" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr C." <p...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
> (i tak powinienem iść kontrolnie, używam soczewek, ale jakoś nie moge sie

Tak, moze. Sam tak mialem przez dlugi czas. Chodzilem do okulistki, nie
znalazla zadnych problemow z okiem. Dopiero RTG szczeki u dentysty pokazalo
ze mam zapchane zatoki, co ciekawe, nie mialem raczej temperatury, czy nawet
specjalnie zatkanego nosa, a oko bolalo.

3. Data: 2003-04-28 23:27:10

Od: "Piotr C." <p...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kuku" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dentysty pokazalo ze mam zapchane zatoki, co ciekawe, nie mialem
> raczej temperatury, czy nawet specjalnie zatkanego nosa, a oko bolalo.

No własnie ja mam podobnie, nos nie jest zupełnie zatkany, ale czuje że coś
jest nie si. Aha, no i jaki był finał? Bo raczej nie jestem częstym gościem
u lekarzy, wiem tylko, że z zatokami to nie jest za fajnie, już widzę jakieś
ogromne igły przebijane do zatok... kiedyś o tym słyszałem. brrrr :-(

Spondylodeza
menopauza
Rzeżucha : )
Bisocard