Prośba o lepszy skan [makrama szydełkowa]

1. Data: 2005-08-17 06:14:47

Temat: Prośba o lepszy skan [makrama szydełkowa]
Od: Monika z Rybnika <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny czy możecie mnie poratowac lepszym skanem fragmentu Anny:

http://tomella2.webpark.pl/makrama.htm

poświęconego makramie szydełkowej, bo to co jest na tej stronie jest
bardzo mało czytelne zwłaszcza po wydrukowaniu, a prócz tego prosiłabym
o schemat do tej serwetki:

http://tomella2.webpark.pl/imagepages/image2.htm

bo do tej drugiej posiadam, oczywiscie mozliwie jak najwiekszej
rozdzielczosci te skany, aha mam pojemna skrzynke wiec mozna słać bez
problemów: m...@p...fm

_________________
Pozdrawiam
Monika z Rybnika

2. Data: 2005-08-17 07:50:38

Temat: Re: Prośba o lepszy skan [makrama szydełkowa]
Od: Monika z Rybnika <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Schemat do serwety juz mam teraz tylko ten kurs potrzebuje :

http://tomella2.webpark.pl/makrama.htm

oczywiscie w miare w duzej rozdzielczosci zeby wszystko bylo czytelne.

_________________
Pozdrawiam
Monika z Rybnika

3. Data: 2005-08-17 18:49:32

Od: grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika z Rybnika wrote:

> [...]
>
> http://tomella2.webpark.pl/makrama.htm
>
> oczywiscie w miare w duzej rozdzielczosci zeby wszystko bylo czytelne.

Hmmm, u mnie obrazek sie otwiera wieelki, a po wydrukowaniu ma wielkosc
jak strona z zurnala, calkiem dobrze czytelny. :-)

Grazyna

4. Data: 2005-08-17 19:52:55

Od: Monika z Rybnika <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

grazyna napisał(a):>
> Hmmm, u mnie obrazek sie otwiera wieelki, a po wydrukowaniu ma wielkosc
> jak strona z zurnala, calkiem dobrze czytelny. :-)
>

> Grazyna

Nie chodzi o wielkosc tylko jakosc skanu, jesli ktos skanuje np. w
rozdzielczosci 150 dpi duza strone to nie uzyska jakosci skanu w
rozdzielczosci 300 dpi czy 600 dpi, ja wiem ze dlugo sie wtedy skanuje
ale ja sama sobie potem zmniejszam ten obraz nie tracac na jakosci,
jesli ktos kiedys skanowal to wie o co chodzi, u mnie po wydrukowaniu
tego na super drukarce nie mozna poczytac tekstu mimo iz na monitorze
widac ladnie.

Pozdrawiam
Monika z Rybnika

5. Data: 2005-08-18 21:15:09

Od: "Beata Rz" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika z Rybnika <m...@p...fm> napisał(a):

> [...]
>
> bo do tej drugiej posiadam, oczywiscie mozliwie jak najwiekszej
> rozdzielczosci te skany, aha mam pojemna skrzynke wiec mozna słać bez

Leci do Ciebie. Pozdawiam

6. Data: 2005-08-19 12:31:49

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> bardzo mało czytelne zwłaszcza po wydrukowaniu, (...)
> bo do tej drugiej posiadam, oczywiscie mozliwie jak najwiekszej

Zajrzyj tu, może obrazki są czytelniejsze:
http://www.teddys-handarbeiten.de/xmakr-work-gundanl
eitung.htm

--
AgaM
http://agamelka.swistak.pl

7. Data: 2005-08-19 18:51:05

Od: Monika z Rybnika <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Beata Rz napisał(a):

> Leci do Ciebie. Pozdawiam

Doszło wszystko, i poradze sobie z ta rozsypka.
Beatko wielkie dzieki niech Ci Bozia wynagrodzi w czym tylko zechcesz
Twoje dobre serce :o) Skany super jakosci, teraz moge robic serwete na
lawe, to pewnie troche potrwa ale jak juz powstanie to nieomieszkam sie
nia pochwalic.

Pozdrawiam
Monika z Rybnika

8. Data: 2005-08-20 15:53:57

Od: "Beata Rz" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Twoje dobre serce :o) Skany super jakosci, teraz moge robic serwete na
> lawe, to pewnie troche potrwa ale jak juz powstanie to nieomieszkam sie

Cieszę się ze mogłam pomóc i czekam cierpliwie na efekty
Pozdrawiam
Beata z Warszawy

xxx czy nie ładne?tylko wzoru brak
Czapki i czapeczki-gdzie sie podzialy?