Prośba o opinie, diagnoze - zachowaie organizmu dziwne.

1. Data: 2010-02-23 09:38:12

Temat: Prośba o opinie, diagnoze - zachowaie organizmu dziwne.
Od: "Amir" <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Wczoraj poszedłem pograć w siatkówkę na hali.
Gralismy dosyć intensywnie, jednak nie czułem zmęczenia, w pewnym
momencie zacząłem widzieć czarne plamy, jak by siadał mi wzrok.

Wróciłem do domu, zaczęła drętwieć mi lewa ręka, później lewa noga,
następnie twarz i język.
Położyłem się spać, pojawił się mocny ból głowy i tak prawie do 4 rano.

Dziś już jest wszystko wporządku.

wiek 30lat, praca siedząca.

pierwszy raz spotkałem się z takim zachowaniem organizmu.

co mogło być przyczyną?

2. Data: 2010-02-23 11:02:04

Od: "karol" <k...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

> co mogło być przyczyną?

zbadaj cukier we krwi

jk

3. Data: 2010-02-23 11:26:04

Od: "Amir" <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zbadaj cukier we krwi

Co moze być przyczyną dużej ilości cukru we krwi?

Nie ukrywam, ze mam duże zapotrzebowanie na słodycze

waga 85, wzrost 177

4. Data: 2010-02-23 18:50:43

Od: Jan Górski <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> następnie twarz i język.
> Położyłem się spać, pojawił się mocny ból głowy i tak prawie do 4 rano.

Wygląda na aurę migrenową i migrenę. Jak się powtórzy, zażyj jakiś
tryptan.

5. Data: 2010-02-23 20:41:08

Od: "zinek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Górski" <j...@g...com> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...
> [...]
>
> Dziś już jest wszystko wporządku.
>
> wiek 30lat, praca siedząca.

Wygląda na aurę migrenową i migrenę. Jak się powtórzy, zażyj jakiś

Dokladnie.
na wszelki idz do jakiegos neurologa i powiedz ze po wysilku .

6. Data: 2010-02-24 07:51:14

Od: "karol" <k...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

> tryptan.

nireadzę, raczej sprój homeopatii

jk

7. Data: 2010-02-24 20:28:27

Od: "michhallski" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amir" <d...@S...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>

> Dziś już jest wszystko wporządku.
>
> wiek 30lat, praca siedząca.
>

> pierwszy raz spotkałem się z takim zachowaniem organizmu.

Miałem identycznie po treningu. Lekarz rodzinny- badanie krwi- silny
niedobór magnezu, niedobór wapnia- apteka, preparat Magne B6 ( zalecony
przez lekarza) bez recepty. Jeden z objawów dodatkowych problemy z
zasypianiem i silne uczucie zmęczenia rano- przy niedoborze Mg nadnercza nie
produkują o własciwym czasie jakiegoś hormonu, stąd zaburzenia snu. Idź do
rodzinnego.

8. Data: 2010-02-25 08:38:29

Od: "Amir" <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zasypianiem i silne uczucie zmęczenia rano- przy niedoborze Mg nadnercza
> nie produkują o własciwym czasie jakiegoś hormonu, stąd zaburzenia snu.
Dokładnie tak zrobiłem, dziś oddałem krew do badania, jutro wyniki,
pozdrawiam
Amir

Drożdżyca paznokcia - Myconafine
Poszerzone przestrzenie podtwardówkowe dziecka
kuracja serowa
Czy to ciąża?
Soczewki progresywne a oko bezsoczewkowe