Prosba o pomoc

następny wątek »

1. Data: 1969-12-31 23:59:59

Temat: Prosba o pomoc
Od: Barbara Kowalewska <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę o wypowiedzi na temat: NIEPEŁNOSPRAWNI A RYNEK PRACY
Tak brzmi mój temat pracy magisterskiej.
Napisz proszę kilka słów o sobie, o swoich problemach ze znalezieniem zatrudnienia.
Możesz też opisać swoje miejsce pracy. Jak sądzisz czy potrzebne są ZPCh ?
Wypowiedzi są mi potrzebne po to bym mogła ułożyć pytania do ankiety. Ankieta będzie
moim narzędziem badawczym. Jeśli się zgodzisz to prześlę ją Tobie w późniejszym
terminie do wypełnienia.
Wypowiedź proszę przyślij mi na e-mail: b...@w...pl

2. Data: 2001-05-29 10:41:59

Temat: Re: Prosba o pomoc