Prośba o przepis na mazurki.

1. Data: 2002-03-12 11:45:57

Temat: Prośba o przepis na mazurki.
Od: "Misia717" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem początkującą gospodynią,. Proszę podajcie mi szanowni Grupowicze
przepis na mazurki wielkanocne!
Z góry dziękuję za informacje. Iwona

1. Data: 2002-03-12 12:01:06

Temat: Re: Prośba o przepis na mazurki.
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisała:
> Czy naprawde tak trudno spojrzec czy temat nie był omawiany w
> ostatnim czasie?

Basiu, chyba wkrotce awansujesz na etatowego wykidajle ;-)))
Jak widac jest duze zapotrzebowanie na tego typu uslugi ;-)

Krysiu, szefowo, zanotuj sobie to gdzies, Mechcia poszla w odstawke ;-)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-03-12 12:01:40

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misia717" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> Jestem początkującą gospodynią,. Proszę podajcie mi szanowni Grupowicze
> przepis na mazurki wielkanocne!
> Z góry dziękuję za informacje. Iwona

W Twoim przypadku wątek o mazurkach jest 13 postów nizej(badz wyzej, w
zaleznosci jak czytasz grupe). Z kolei 5 postów nizej jest takie same
pytanie... Czy naprawde tak trudno spojrzec czy temat nie był omawiany w
ostatnim czasie?

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-03-12 12:08:28

Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem początkującą gospodynią,. Proszę podajcie mi szanowni Grupowicze
> przepis na mazurki wielkanocne!

Witam,
Sam nie jestem najlepeszy w mazurze, więc polecam Ci następujące przepisy:

Mazurek bakaliowy: http://www.kulinaria.pl/przepis.php?nr=2282&p=2
Bananowy: http://www.kulinaria.pl/przepis.php?nr=2284&p=2
Bez pieczenia: http://www.kulinaria.pl/przepis.php?nr=484&p=2
I wiele wiele innych na: http://www.kulinaria.pl/kategorie.php?nr=2

Oraz przepisy naprawdę urocze i sprawdzone na mnóstwo mazurków:
http://www.kuchnia.com.pl/DiD/mazurki.html
I tu i tam fajowe zdjęcia.

Serdecznie pozdrawiam i życzę smacznego
Grzegorz Ostrowski
www.mniammniam.pl - kliknij, zasmakuj, ugotuj coś mocno smakowitego....

1. Data: 2002-03-12 12:29:04

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Basiu, chyba wkrotce awansujesz na etatowego wykidajle ;-)))
> Jak widac jest duze zapotrzebowanie na tego typu uslugi ;-)

Siedze w pracy nad parszywa robota i jak sobie dla chwili relaksu zagladam
na grupe i widze takie repleye to mi cisnienie rosnie. Ja nie lubie byc
zlosliwa i staram sie nie regowac na takie rzeczy ale na dzis to te mazurki
do rangi pizzy albo KFC urosly (w zlym znaczeniu).

Widze, ze autroka tego postu znow go powtorzyla...moze to prowokacja wiec
nie podnosze szabli i nie przywdziewam przylbicy.

Juz nabieram wody w twarz i nie bede reagowac, niech inni tez moga
pokrzyczec;-))

serdecznie pozdrawiam
Basia

Święta idą ;-)) długie (P)