Prośba o tytuły pozycji książkowych do fizjoterapi...

1. Data: 2006-03-12 18:14:47

Temat: Prośba o tytuły pozycji książkowych do fizjoterapi...
Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mógł bym prosić grupowiczów o tytuły pozycji książkowych do fizjoterapi
(najlepiej jakieś skrypty uczekniane),
inrteresują mnie okolice lędźwiowe kręgosłupa. z góru dziękuje za pomoc.

Dr.Endriu
http://nmp1.w.interia.pl
n...@i...pl

2. Data: 2006-03-12 21:16:13

Od: "Ewa" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (najlepiej jakieś skrypty uczekniane),
> inrteresują mnie okolice lędźwiowe kręgosłupa. z góru dziękuje za pomoc.

dzial Rehabilitacja i fizjoterapia. Przejrzyj tytuly i sam zobacz co Ci sie
przyda. Samo okreslenie o jaka okolice chodzi to dosc malo jak na tak
szerokie zagadnienie. Pozdrowienia!

3. Data: 2006-03-13 15:12:20

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dzial Rehabilitacja i fizjoterapia. Przejrzyj tytuly i sam zobacz co Ci sie
> przyda. Samo okreslenie o jaka okolice chodzi to dosc malo jak na tak

Co sądzisz o "Choroba przeciążeniowa kręgosłupa", Jerzego Stodolnego? Może
polecisz coś bardziej odpowiedniego dla pacjenta, który już wie, że dysk nie
wypada a mięsnie często nazywa po łacinie. :-)

4. Data: 2006-03-14 10:06:29

Od: "Ewa" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
nie
> wypada a mięsnie często nazywa po łacinie. :-)

Mysle, ze ta pozycja jest chyba obecnie jedna z najlepszych na rynku :) Sama
mam ja w domu i uwazam, ze jest naprawde dobrze napisana. Moze zajrzyj
jeszcze do "Kregoslup w stresie" Rakowskiego - slyszalam bardzo dobre
opinie, ale sama nie mialam jej jeszcze w reku. :)

5. Data: 2006-03-14 19:13:51

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeszcze do "Kregoslup w stresie" Rakowskiego - slyszalam bardzo dobre
> opinie, ale sama nie mialam jej jeszcze w reku. :)
KwS znam prawie na pamięć, choć opinie na temat tej pozycji są kontrowersyjne.
Stodolnego właśnie zamówiłem, THX

6. Data: 2006-03-15 11:46:18

Od: "Sebastian Biały" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> polecisz coś bardziej odpowiedniego dla pacjenta, który już wie, że dysk

Witam serdecznie!
Do autora odpowiedzi na zapytanie o książki do fizjoterapii.
Z tym kręgosłupem sprawa jest bardzo złożona. Jeśli chcesz, opisz mi (na
"privat" co Ci jest - a mogę spróbować Ci coś doradzić.
Jerzy Stodolny jest szefem Polskiego Towarzystwa Terapii Manualnej i
czytałem kilka jego artykułów w Rehabilitacji Medycznej (sądzę że są
przydatne), tej książki - nie czytałem.
Nie wiem na jakim poziomie (wiedzy o kręgosłupie), interesują Cię te
informacje. Napisz coś o sobie (czy jesteś z "branży" medycznej - lekarz,
fizjoterapeuta ?).
Pozdrawiam - Sebastian

Korzonki - jak leczyć i zapobiegać?
Co wychodzi z pomieszania białego z żółtym ?
Guzek - wezeł chłonny nad obojczykiem.
Duży nagły problem - prośba o wskazówki
blizna