Prosby

1. Data: 2001-11-21 07:21:02

Temat: Prosby
Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwracam się do was Szanowni grupowicze z dwoma prosbami ( sledzac historie
postow wydaje mi się ze wystawiam to na dobra grupe )
Pozdrawiam

1. Czy możecie polecic mi jakiegos psychologa w Warszawie ?

2. Historia &#8211; czy moglibyscie jakos ja skomentowac - dac mi jakas rade ?

poznalem dziewczyne :)
ktora okazalo sie ze nie jest sama
jest z kims ale cos sie nie uklada
jest z kims - mieszka z nim i razem z nim pracuje
pojawilem sie ja - powiedziala ze wprowadzielm ...
w jej zyciu rewolucje
ze pokazalem ze kobieta i mezczyzna moze sie porozumiec
ze ktos rozumie jej potrzeby ze sie stara i jest mily
powiedziala ze teraz sie od niego wyprowadza
aby wszystko przemyslec
ale nie daje mi żadnej deklaracji
lubi mnie i nic ponadto
choc to trwa kilka mieciecy ( slownie 3,5 )
i nie wiem czy sie strac
czy olac
serce nie sluga - podoba mi sie to co mowi co czuje ...
zna go od 3 lat
jest z nim od 2
a od roku ma problemy ...
wydaje mi sie delikatna i zaslugujaca na uczucia
I tak się łudzę tą znajomościa ...
Rozmwialem z jej przyjaciolka
Mowila ze ona ma przekopane i abym się staral ...
może pownienem szukac kogos innego ?
Ale przezucic uczucia z jednej osoby na druga ot tak , ja nie potrafie
oszukiwac :(

Raz ja sprowokowalem i powidziala ze traktuje ja być może jak ostatnia szanse i
dlatego tak się trzymam
...każdy weekend ma wolny bo jej gosciu tak jak mi mowila wyjezdza do rodziny -
sam bez niej
co mysli jego rodzina ?

1. Data: 2001-11-21 11:45:38

Temat: Re: Prosby
Od: "Willie The Pimp" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@p...onet.pl> :

> [...]
> ze ktos rozumie jej potrzeby ze sie stara i jest mily
> powiedziala ze teraz sie od niego wyprowadza

Bo przecież nie powie, ze się w Tobie zabujała.

> choc to trwa kilka mieciecy ( slownie 3,5 )
> i nie wiem czy sie strac
> czy olac

Jeślo Ci na niej zależy (a pewnie tak, bo skoro "wprowadziłeś rewolucje"),
to starać się.
Ona musi się przekonać, ze Ty o nią walczysz.
Normalka, taka jest natura kobit.

> [...]
> jest z nim od 2
> a od roku ma problemy ...
> wydaje mi sie delikatna i zaslugujaca na uczucia

Poczekaj, aż zerwie z nim.
Wcześniej nic nie zdziałasz.

> Rozmwialem z jej przyjaciolka
> Mowila ze ona ma przekopane i abym się staral ...

Dobrze powiedziała.

> może pownienem szukac kogos innego ?

Może.
A może nie?

> Ale przezucic uczucia z jednej osoby na druga ot tak , ja nie potrafie
> oszukiwac :(

Mało kto potrafi.

> ...każdy weekend ma wolny bo jej gosciu tak jak mi mowila wyjezdza do
rodziny -
> sam bez niej
> co mysli jego rodzina ?

Zapewne to, że coś nie gra.
WP

1. Data: 2001-11-21 16:47:10

Od: "Krzysztof Dominko" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...

> Zwracam się do was Szanowni grupowicze z dwoma prosbami ( sledzac historie
> postow wydaje mi się ze wystawiam to na dobra grupe )

Oj, co Ci się nie poradzi będzie źle....
Bo nkt nie zna Twich mysłi i emocji.. A one są najważniejsze....
Przynajmniej dla Ciebie...

Niby prosta sprawa... Prosze o pomoc
co robić w wolnym czasie ?.
spam raczej
spam tak w zasadzie
Jak mozna zapomniec ??? (historii part 3)