Prosimy o udział w badaniu kosztów i korzyści aktywności zawodowej

1. Data: 2003-07-23 11:06:27

Temat: Prosimy o udział w badaniu kosztów i korzyści aktywności zawodowej
Od: "Blumidoo" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Instytut Psychologii Zarządzania Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi badania
służące zbadaniu kosztów i korzyści aktywności zawodowej.
Badania są prowadzone on-line na stronie
http://active.skilledsoftware.com/badanie/

Dla osób, które wezmą udział w badaniu, firma Skilled Software ufundowała
darmową subskrybcję magazynu "Technology Review". Szczegóły znajdą Państwo
na stronie http://active.skilledsoftware.com/badanie/

Badania są anonimowe. Zebrane dane będą wykorzystywane wyłącznie do celów
naukowych.
Jeśli są Państwo zainteresowani wynikami badań, istnieje możliwość
indywidualnego udzielenia informacji o wynikach.

Dziękujemy za poświęcenie Państwa czasu i zapraszamy do uczestnictwa w
badaniach.

--
z poważaniem

Skilled Software i Instytut Psychologii Zarządzania UW
http://active.skilledsoftware.com/badanie/

1. Data: 2003-07-23 11:14:53

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blumidoo" <n...@n...com> napisał w wiadomości
Ciekawy adres ?

> Instytut Psychologii Zarządzania Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi
badania
> Badania są anonimowe. Zebrane dane będą wykorzystywane wyłącznie do celów
> naukowych.

:-))) Naukowe mówisz?
Dla kogo?
Po czemu?

A kasiorkę dajecie?
To spadówa!

ett

Alka prim?
A może klinik?

1. Data: 2003-07-23 13:28:06

Od: "silvio_manuel" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
badania
> służące zbadaniu kosztów i korzyści aktywności zawodowej.
> Badania są prowadzone on-line na stronie

Ogóreczki ooooogóreczki
Sezon pełną parą :))

1. Data: 2003-07-23 13:34:27

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Nie za duzo tych pytan??? glowa mnie rozbolala od ich wypelniania... i tak sie
sklada, ze nie wypelnilam...

1. Data: 2003-07-23 13:43:28

Od: Dziadek Mróz <d...@n...invalid> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik <m...@p...onet.pl>
>Nie za duzo tych pytan??? glowa mnie rozbolala od ich wypelniania... i tak sie
>sklada, ze nie wypelnilam...
Czujesz się z tego powodu winna ?

--
Możesz się u mnie spowiadać

1. Data: 2003-07-23 13:50:49

Temat: Re: Prosimy o udziaĹ? w badaniu kosztĂłw i korzyĹ?ci aktywnoĹ?ci zawodowej
Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziadek Mróz" <d...@n...invalid>

> Czujesz się z tego powodu winna ?

a Ty?

re:

1. Data: 2003-07-23 13:59:43

Od: "silvio_manuel" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Nie za duzo tych pytan??? glowa mnie rozbolala od ich =
wypelniania... i=20
tak sie </DIV>
<DIV>sklada, ze nie wypelnilam...</DIV></BLOCKQUOTE>
<DIV dir=3Dltr>Czujesz si=C4=99 z tego powodu winna =
?</DIV></BODY></HTML>
[...]

Tekst proszę, tekst. Nie html.

KRK seksuolog