Prostata / laparoskop Prośba o info

1. Data: 2001-07-15 19:32:51

Temat: Prostata / laparoskop Prośba o info
Od: "S.J." <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o informacje w sprawie operacji prostaty. Mój ojciec 86 l. jest przed
zabiegiem wszczepienia rozrusznika serca. w zwiazku z problemami z prostatą
obawiamy się zatrucia moczem w warunkach szpitalnych (w domu jakoś sobie z
tym radzi). Słyszeliśmy o prostym zabiegu usunięcia lub pewnej "kosmetyki"
prostaty laparoskopem podobno robią to Bonifraci w Krakowie. Jeśli zabieg
byłby możliwy w tych okolicznościach zdecydowalibyśmy się na to.Proszę o
opinię na ten temat
Z góry dziękuję
Stanisław Jawor

2. Data: 2001-07-16 17:56:41

Temat: Re: Prostata / laparoskop Prośba o info
Od: "Jdr" <...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Słyszeliśmy o prostym zabiegu usunięcia lub pewnej "kosmetyki"
> prostaty laparoskopem podobno robią to Bonifraci w Krakowie.

Jezeli idzie o prostate nic nie jest proste. Jest powazny i z potencjalnymi
komplikacjami zabieg.
Te tzw. "kosmetyki" to defi itywnie nie odnosi sie do prostaty.

Jdr

3. Data: 2001-07-17 05:16:49

Od: "S.J." <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jdr" <...@n...com> napisał w wiadomości
t...
> [...]
potencjalnymi
> komplikacjami zabieg.
> Te tzw. "kosmetyki" to defi itywnie nie odnosi sie do prostaty.

Dzięki za wskazówki
pozdrawiam
S J

antybiotyk