Proste zeby ;-)

1. Data: 2005-03-21 08:12:51

Temat: Proste zeby ;-)
Od: "news.tpi.pl" <g...@l...it> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Otoz ostatnio przypadkiem obejrzalem jeden odcinek programu "chce byc
piekna" czy jak to sie tam nazywa... o ludziach co to sie zglaszaja, zeby
zrobili ich pieknymi (jakies operacje, fryzury itp)... I tam prostowali im
zeby w doslownie kilka chwil (no moze nie chwil, zle przez jeden
kilkugodzinny zabieg)... Jak oni to robili? Gdzie mozna cos takiego sobie
zrobic? Czy to kosztuje fortune czy tylko duzo? Wiecie moze gdzie moznaby
znalezc jakies informacje na ten temat?

Pozdrawiam
Jak

1. Data: 2005-03-21 09:56:49

Temat: Re: Proste zeby ;-)
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 21 Mar 2005 09:12:51 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <g...@l...it> i powiedziała:

> [...]
> zrobic? Czy to kosztuje fortune czy tylko duzo? Wiecie moze gdzie moznaby

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=lic%C3%B3wki&lr=

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2005-03-21 10:14:10

Od: "Ewa" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "news.tpi.pl" <g...@l...it> napisał w wiadomości
> [...]
> zrobic? Czy to kosztuje fortune czy tylko duzo? Wiecie moze gdzie moznaby

też oglądałam i dołączam się do pytania- gdzie wybielanie laserowe żebów w
Trójmieście?

pozdrawiam ewak

1. Data: 2005-03-21 11:22:20

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

news.tpi.pl wrote:
> [...]
> cos takiego sobie zrobic? Czy to kosztuje fortune czy tylko duzo?
> Wiecie moze gdzie moznaby znalezc jakies informacje na ten temat?

Ja jestem bardziej ciekawa jaka jest trwalosc takiego zabiegu. Bo jesli ktos
ma kupe kasy, potrzebuje ladne zeby od razu to ok. Ale jesli ma sie krzywe
zeby, a to jest przyczyna chorob zebow, dziasel to takie koronki nie pomoga.

Zazula

1. Data: 2005-03-21 12:55:17

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zeby, a to jest przyczyna chorob zebow, dziasel to takie koronki nie pomoga.

nie mogli przeciez załozyc aparatu bo trwałoby to ok 2 lat ,licówki sa
zakladane od razu (nie wiem jaki koszt ) ale nie wyprostujesz
powazniejszej wady zgryzu licówkami ,poza tym czy nie lepiej wyprostowac
swoje własne niz zkałdac licówki które sa delikatne i pewnie ulegają
kruszeniu ,lamaniu po jakims tam czasie.
p.

1. Data: 2005-03-21 13:06:55

Od: "news.tpi.pl" <g...@l...it> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> swoje własne niz zkałdac licówki które sa delikatne i pewnie ulegają
> kruszeniu ,lamaniu po jakims tam czasie.

Za 2 lata to ja bede starym dziadem... :-/ Tak dziadem, nie baba ;-)

test
małe pantofelki
Wlosy jak w mandze
brak zapachu?