Prostytucja powinna zniknąć!

1. Data: 2016-02-03 15:17:15

Temat: Prostytucja powinna zniknąć!
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielu ludzi chce być pięknymi, mądrymi, zdrowymi i bogatymi. Uważam że
dla kobiety atrakcyjnym partnerem powinien być ktoś piękny, mądry,
zdrowy a nie bogaty Ebenezer Scrooge!
Tymczasem z powodu prostytucji to właśnie bogaci obleśnicy kupują sobie
ciało kobiety.
Czy należy karać prostytutkę czy klienta?
Klient jest wyzyskiwany, bo płaci dużą sumę za nadstawienie dziury przez
prostytutkę, jeśli byłby karany finansowo to oznaczało by tylko to że
kurewstwo było by jeszcze droższe, poza tym możliwość szantażowania
klienta przez prostytutkę.
Więc to prostytutka powinna trafiać do więzienia.
Jeszcze jedno: to niesprawiedliwe, że kobiety z zasadami muszą szukać
pracy, czasem nie znajdują, jak znajdują, muszą mieć kwalifikację, i
potem tyrać za marne grosze, a k* tylko rozkładają nogi i mają forsę.
To nieprawda że prostytucja to najstarszy zawód świata, powstała 5
tysięcy lat temu wraz z wprowadzeniem patriarchatu.
To że istnieje tysiące lat, nie znaczy że nie należy z nią walczyć -
niewolnictwo w starożytności też istniało, a potem zaczęto z nim walczyć.

2. Data: 2016-02-03 16:47:53

Temat: Re: Prostytucja powinna zniknąć!
Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony pisze:

> [...]
> klienta przez prostytutkę.
> Więc to prostytutka powinna trafiać do więzienia.

Bzdury piszesz brachu. Dopóki nie odpowiesz na pytanie skąd (DLACZEGO
powstała) się wzięła prostytucja dopóty będziesz błądził po bezdrożach
nieskończoności ludzkiego umysłu. A więzieniem to sobie możesz
postraszyć tych, którzy starają się żyć możliwie uczciwie, gdyż to
takich zazwyczaj dosięga ślepa (i bezmyślna) Temida.

> Jeszcze jedno: to niesprawiedliwe, że kobiety z zasadami muszą szukać
> pracy, czasem nie znajdują, jak znajdują, muszą mieć kwalifikację, i
> potem tyrać za marne grosze, a k* tylko rozkładają nogi i mają forsę.

Spróbuj sobie odpowiedzieć na pytanie: DLACZEGO?

> To nieprawda że prostytucja to najstarszy zawód świata, powstała 5
> tysięcy lat temu wraz z wprowadzeniem patriarchatu.

A skąd masz takie dane? Skąd Ci przyszło do głowy, że patriarchat
rozpoczął się akurat 5 tys. lat temu? A dlaczego nie 10 tys., albo 1000?
A może matriarchat trwa po dzień dzisiejszy?

> To że istnieje tysiące lat, nie znaczy że nie należy z nią walczyć -
> niewolnictwo w starożytności też istniało, a potem zaczęto z nim walczyć.

Skuteczna terapia możliwa jest dopiero wówczas gdy ujawni się PRZYCZYNĘ
jakiejś dolegliwości. Samo zadekretowanie "walki z jakąś patologią" nie
sprawi, że walka ta musi zakończyć się sukcesem. Każde prawo, które nie
wyjaśnia przyczyny pojawienia się patologii, jest nieskuteczne chociażby
nie wiadomo jak było hołubione.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/

3. Data: 2016-02-03 16:52:33

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.02.2016 o 16:47, LeoTar pisze:
> Bzdury piszesz brachu. Dopóki nie odpowiesz na pytanie skąd (DLACZEGO
> powstała) się wzięła prostytucja dopóty będziesz błądził po bezdrożach

Znowu będziesz reklamował swoje panaceum na wszystkie bolączki - seks z
matką a potem z córkami?

4. Data: 2016-02-03 17:43:22

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony pisze:

> Znowu będziesz reklamował swoje panaceum na wszystkie bolączki - seks z
> matką a potem z córkami?

Nie przeinaczaj dowolnie moich idei. Jeżeli chcesz o nich pisać to pisz
rzetelnie i uczciwie, bo diabeł tkwi w szczegółach a Ty chcesz ogólnie
zdeprecjonować pomysł wychowanie seksualnego dzieci w rodzinie i
inicjacji seksualnej dziecka z rodzicami. Chcesz do jednego worka
wrzucić kazirodztwo, pedofilię i wychowanie seksualne z inicjacją.
Jesteś nieuczciwy.

Jeżeli chcesz mogę Ci jeszcze raz krok po kroku wyjaśnić skąd się wzięła
prostytucja i dlaczego uważana jest (słusznie) za najstarszy zawód
świata. Może wówczas zaczniesz uważnie czytać to co piszę i skończysz z
drwinami.

5. Data: 2016-02-03 20:25:07

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-03 o 15:17, zdumiony pisze:
> Wielu ludzi chce być pięknymi, mądrymi, zdrowymi i bogatymi. Uważam
> że dla kobiety atrakcyjnym partnerem powinien być ktoś piękny, mądry,
> zdrowy a nie bogaty Ebenezer Scrooge! [...]

Ty to byś tylko karał, zabraniał i nakazywał. Albo napalmem i szubienicą
traktował. Jakieś dziwne masz zapędy.

--
"Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
swoje życie szaleństwu."

6. Data: 2016-02-03 21:11:31

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-03 20:25, obywatel ikka uprzejmie donosi:

> Ty to byś tylko karał, zabraniał i nakazywał. Albo napalmem i szubienicą
> traktował. Jakieś dziwne masz zapędy.

Niemające ujścia popędy?

Dezintegracja pozytywna
Unowocześniona bajka
Trybuna Ludu
Badanie
Wiadomości' TVP z dużym spadkiem widowni.