Prosze Was o pomoc!!

1. Data: 2002-09-05 15:10:52

Temat: Prosze Was o pomoc!!
Od: "Iwona" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukalam w necie, ale nie znalazlam.
Chodzi mi o to gdzie w Polsce na uniwersytecie albo innej szkole wyzszej
mozne studiowac turystyke??
AWF w Gdansku odpada, nie przejde testu sprawnosci fizycznej bo mam slabe
kolano.
PROSZE WAS O POMOC!!!
Iwona
(w tym roku matura a ja nagle zmienilam zdanie co chce studiowac :( )

2. Data: 2002-09-05 15:49:52

Temat: Re: Prosze Was o pomoc!!
Od: "olo" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona" <1...@w...pl> napisał w wiadomości
> Szukalam w necie, ale nie znalazlam.
> Chodzi mi o to gdzie w Polsce na uniwersytecie albo innej szkole wyzszej
> mozne studiowac turystyke??
http://www.gwsh.pl/site/studia.php
i wiele wiele innych
spróbuj np
www.google.com
Wpisz frazę np
+turystyka +studia +szkoła
lub
+turystyka +studia +uniwersytet
pzdr
olo

3. Data: 2002-09-05 17:28:32

Od: luke <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <al7s5k$5ms$1@news.tpi.pl> Iwona napisał(a):

> [...]
> mozne studiowac turystyke??
> AWF w Gdansku odpada, nie przejde testu sprawnosci fizycznej bo mam slabe

Tu masz jakiś spis:
www.wiw.pl/szkoly/studia.asp?id1=8&id2=2&m=0&i=w
głównie AWF-y i prywatne...
Ale trochę niepełny.
Ten kierunek jest też np. na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza
w Poznaniu:
http://geoinfo.amu.edu.pl/wngig/student-turystyka.ht
ml
Na wstępnym jest/był chyba tylko test z geografii.

Luke

4. Data: 2002-09-26 09:13:53

Od: "bozenaober" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Droga Iwonko! W księgarniach mozna kupić infrmatory ogólnopolslie geografia
turyzmu bo tak sie nazywa jest np w Łodzi na UŁ i w Warszawie UW. Pozdrawiam
Bozena
> [...]
> PROSZE WAS O POMOC!!!
> Iwona
> (w tym roku matura a ja nagle zmienilam zdanie co chce studiowac :( )

testy z informatyki
francuski, testy kwalifikacyjne
empresario usurpando a verdade 7570
test
NIEMIECKI - Tłumaczenia, Lekcje indywidualne