Prosze o objasnienie

1. Data: 2006-10-15 10:35:03

Temat: Prosze o objasnienie
Od: "gonia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z miemieckiego nazwy znaków z linków :

http://show.7ya.ru/private-showphoto.aspx?RubrID=547
11&PhotoID=497163&ob=0
http://show.7ya.ru/private-showphoto.aspx?RubrID=547
11&PhotoID=497158&ob=0

2. Data: 2006-10-16 21:05:51

Temat: Re: Prosze o objasnienie
Od: "czeremcha" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

gonia <b...@o...pl> napisał(a):

> Z miemieckiego nazwy znak=F3w z link=F3w :
>
> http://show.7ya.ru/private-showphoto.aspx?
RubrID=3D54711&PhotoID=3D497163&o=
> b=3D0
> http://show.7ya.ru/private-showphoto.aspx?
RubrID=3D54711&PhotoID=3D497158&o=
> b=3D0

Nie ma chętnych, więc może ja się zabiorę:
1. 1 narzut
2. 2 narzuty /często w rysunkach narzuty są wykazywane pojedynczo/
3. 1 oczko prawe
4. 1 oczko prawe przekręcone
5. 1 oczko lewe
6. 1 oczko prawe przekręcone dodane, przerobione z nitki pomiędzy dwoma
oczkami poprzedniego rzędu
7. jedno oczko przerobione dwa razy - raz na prawo, raz na lewo
8. jedno oczko przerobione tyle razy, ile wskazuje liczba nad znakiem - na
przemian raz na prawo, raz na lewo
9. kilka oczek przerobionych razem na prawo - tyle, ile wskazuje liczba nad
znakiem
10. dwa oczka przerobione razem na prawo
11. trzy oczka przerobione razem na prawo
12. trzy oczka przerobione razem na prawo
13. cztery oczka przerobione razem na prawo
14. pięć oczek przerobionych razem na prawo
15. dwa oczka przerobione razem na lewo
16. trzy oczka przerobione razem na lewo
17. jedno oczko zdjąć bez przerobienia, następne oczko przerobić na prawo,
oczko zdjęte zawiesić na oczku przerobionym /jedno oczko ujęte/
18. jedno oczko zdjąć bez przerobienia, następne dwa oczka przerobić razem
na prawo, oczko zdjęte zawiesić na oczkach przerobionych /dwa oczka
ujęte/, zgodnie z rysunkiem do wzoru A

Str. 2
1. jedno oczko zdjąć bez przerobienia, następne dwa oczka przerobić na
prawo, oczko zdjęte zawiesić na oczkach przerobionych /pozostają w
robótce 2 oczka/
2. dwa oczka przerobić na krzyż: przerobić na prawo najpierw drugie, potem
pierwsze oczko z lewego druta
3. cztery oczka zdjąć razem na lewo, pięć następnych oczek przerabiać na
prawo, oczka zdjęte zawiesić na 5 oczkach przerobionych / w robótce
pozostaje 5 oczek/
4. 1 guzek: drut wkłuć w oczko dwa rzędy poniżej, wyrobić z niego pięć
oczek, przerobić dodane pięć oczek razem z następnym oczkiem z lewego
druta. Można posłużyć się szydełkiem: wkłuć szydełko w oczko dwa rzędy
poniżej, przeciągnąć oczko, narzut, powtórzyć tak jeszcze 4 razy,
następnie dodane oczka przerobić razem szydełkiem, pozostałą pętelkę
przełożyć na lewy drut i przerobić razem z następnym oczkiem z lewego
druta

/ i tu miałam wątpliwości - w takim razie przerabiając guzek drutami należy
robić na przemian 1 oczko, 1 narzut/

5. oczko owijane: 6 oczek zdjąć na drut pomocniczy i owinąć 12 razy nicią z
kłębka, po czym przerobić te sześć oczek jak oczka prawe /jak wskazuje
rysunek do wzoru A, nad wzorem opisu A na narzutę/
6. jedno oczko /lub tyle oczek, ile wskazuje liczba/ przed zakończeniem
okrążenia /zazwyczaj po prawej stronie roboty/ przerabiać według opisu
następnego okrążenia
7. jedno oczko /lub tyle oczek, ile wskazuje liczba/ po zakończeniu
okrążenia /zazwyczaj po prawej stronie roboty/ przerabiać zgodnie z
opisem okrążenia dotychczas przerabianego, następne oczka zgodnie z
opisem następnego okrężenia /w starych opisach wzorów znak ten występował
jako "1 Mz"/

Ufff

Ania

3. Data: 2006-10-23 11:36:48

Od: "gonia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):

> [...]
> opisem okrążenia dotychczas przerabianego, następne oczka zgodnie z
> opisem następnego okrężenia /w starych opisach wzorów znak ten występował

xxx szukam i prosze o pomoc
silhouettes - szukam
szydełko Warto zobaczyć
Vervaco 45.699 My first teddy