Proszę o pomoc!

1. Data: 2011-02-07 16:19:32

Temat: Proszę o pomoc!
Od: barbara6 <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwracam się do doświadczonych osób, które wysiewają nasionka kwiatów
o tej porze roku do doniczek. Ja wysiałam na początku lutego -LEPNICĘ
RÓŻOWA - do doniczki którą nakryłam folią , dodałam gumkę, zeby folia
szczelnie przylegała. Ku mojej wielkiej radości po kilku
dniach nasionka wspaniale wykiełkowały. Po kilku dniach odkryłam
folię, żeby roślinki delikatnie spryskać, no i stało się wielkie
nieszczęście, duża część roślinek niestety uległa zniszczeniu.
Co zrobiłam nie tak?
Podejrzewam, że przyczyną było szczelne nakrycie doniczki, po odkryciu
dostał się tlen i niestety, stało się co się stało. To są moje
gdybania.
Bardzo proszę, żeby ktoś doświadczony mnie oświecił, mam zamiar posiać
jeszcze inne kwiatki no i boję się zmarnowania następnych nasionek.
Proszę o pomoc!!!!