Prosze o pomoc.Bardzo powazna sprawa!

1. Data: 2000-02-04 12:15:19

Temat: Prosze o pomoc.Bardzo powazna sprawa!
Od: "Mike" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo prosze w szczegolnosci lekarzy o pomoc.
Chcialbym dowiedziec sie czy i jak leczy sie ponizej opisane objawy.
Sprawa wyglada naprawde nieciekawie, podejzewam u sobie bardzo niski lub
nawet brak testosteronu (jestem chlopakiem ) lub innego hormonu majacego
bezposredni wplyw na meskie cechy. Teraz mam 19 lat od wielu lat widze u
siebie bardzo niepokojace objawy.Krutko opisyjac to to poprostu swoim
wygladem zewnetrznym bardziej przypominam kobiete , niz 19 letniego
chlopaka.Bardzo mam slabo rozwiniete miesnie rece to chude jak u ziewczynki
w niczym nie przypominaja meskiej reki, dlonie to samo bardzo drobne , male,
twarz jest tez mala z rysami bardziej kobiecymi niz meskimi , poprostu
delikatna twarzyczka.To jeszcze nic cala figura przypomina kobiete waski w
barkach, w klarce 88cm w tali 79cm , w pasie jakies 10cm ponizej pepka 89cm,
nieproporcjonalnie szerokie mam biodra naprawde dziwne, nogi ich uklad przy
tych szerokich biodrach sa tez bardziej kobiece niz meski, mam bardzo slabe
miesnie plecow idac na ulicy ide lekko pochylony , przy dluzszym chodzeniu
czuje bardzo silny bol w plecach, karku.Ogolnie chod tez przypomina kobiecy,
staram chodzic sie najbardziej mesko jak umie ale przy tych szerokich
biodrach to i tak nic z tego nie wychodzi. Mam 173 wzrostu jakies 65kilo.
Napewno grupowiczow bardzo zaskoczyl ten post ale to jest dla mnie bardzo
wazne i prosze o pomoc bo ja dalej zyc juz nie mam sily. Gdzie nie wyjde
przezywam koszmar poniewaz czesto ludzie na mnie zwracaja uwage, kiedys sam
slyszalem jak ktos powiedzial ze bardziej wygladam jak kobieta niz jak
facet. Nigdy nie bylem u lekarza w tej sprawie poniewaz jest to dla mnie
ogromny wstyd, ale teraz sobie z tym juz nie radze , gdzie nie pojde to
poprostu koszmar. Tak na marginesie meskie sprawy pracuja wporzadku, tagze
rosnie mi lekki wasik . a jednak taki wyglad? Bardzo prosze o rade 1.Co to
moze przypuszczalnie byc za choroba. 2.Jaki czas sie ja leczy i czy wogole.
3.Od dwuch lat nie uroslem ani cm czy to wina tej choroby i czy mam szanse
przy braniu jakis hormonow urosnac jeszcze pare cm. I jeszcze jedno od
jakiegos 1,5 roku zaczely mi wypadac wlosy rowno na calej glowie z tylu
przodu, boku nie wiem czy to ma coz z tym wspolnego bylem u dermatologa
powiedzial ze minie minelo pol roku a one caly czas wypadaja codziennie
musze myc bo inaczej bardzo swedzi skora glowy ale to chyba juz inna choroba
.

Bardzo czekam na odpowiedz albo na grupie albo na priva w sumie to drugie
bardziej mi odpowiada m...@g...pl

2. Data: 2000-02-05 04:17:51

Temat: Re: Prosze o pomoc.Bardzo powazna sprawa!
Od: Michał Adamski <a...@l...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Mike napisał(a):

> [...]
> .
>
> Bardzo czekam na odpowiedz albo na grupie albo na priva w sumie to drugie

Być może nic Ci nie jest. Ale jeżeli chcesz się upewnić, zasięgnij porady
endokrynologa. Lekarz zleci Ci badania hormonalne, genetyczne i inne. Upewnisz
się jednoznacznie, czy i co Ci jest - a może nic. Nie licz na to, że ktokolwiek
z lekarzy postawi Ci diagnozę przez Internet.
pozdrawiam
Michał Adamski

3. Data: 2000-02-06 02:49:46

Od: "=DobeX=" <d...@f...med.pl> szukaj wiadomości tego autora

Według mnie jesteś zdrowy. Tylko taka Twoja natura, że tak wyglądasz. Nieste
ty tak czasem bywa. W razie swoich nieustających wątpliwości udaj się jednak
do lekarza. Może i do psychologa. Zaburzeniom hormonalnym przeczy to, że nap
isałeś, że z "męskimi sprawami" jest u Ciebie OK.

Dariusz =DobeX= Dobosz

http://www.dobex.w.pl
mailto:d...@f...med.pl

4. Data: 2000-02-07 14:33:52

Od: "Mike" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=DobeX= napisał(a) w wiadomości: <87ip5q$5vr$2@zeus.polsl.gliwice.pl>...
> [...]
nap
>isałeś, że z "męskimi sprawami" jest u Ciebie OK.

sprawa wyglada tak moj brat ktory ma 15 lat jest mojego wzrostu w jego wieku
mialem 8cm mniej jest bardzo dobrze zbudowany w sumie to wyglada jak by na
silownie chodzil, moj ojciec tez jest bardzo dobrze zbuowany w moim wieku
mial 178 ja
173 a co do tamtych spraw to dziala wszystko jak nalezy to fakt ale czy
zaburzenia hormonalne czy genetyczne z cala pewnoscia i zawsze hamuja poped
plciowy?
Fakt ze moze byc i tak ze jest wszystko ok tylko ja tak wygladam ale czy
lekarz moze przepisac hormony po to zeby jakos wygladal? Bo w sumie na
silownie nie ma co isc bo bym sie tylko osmieszyl?
Pytam o to poniewaz dostalem pare listow od lekarzy i tylko twoj wylamoje
sie z tego co pisali inni.

Prosze o odpowiedz poniewaz teraz o juz calkiem oglopialem
i wypowiedzenie sie przez innych zainteresowanych.
MiKe

5. Data: 2000-02-08 12:51:26

Od: Michał Adamski <a...@l...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Facet! Nie główkuj! Idź do doktora. Niech Ci zrobi badania.
Powtarzam kolejny raz: internet nie rozwiąże Twych wątpliwości; moźe je tylko
nasilić (co widzimy po kolejnym liściku). Doktor musi Cię między innymi
OBEJRZEĆ, a może wolisz wysłać swoją fotkę do grupy?? ;-)))
pozdrawiam M.A.

6. Data: 2000-02-09 05:59:13

Od: "P(r)zemo" <p...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mike wrote in message <87mp1m$463$1@sunsite.icm.edu.pl>...

>Bo w sumie na
>silownie nie ma co isc bo bym sie tylko osmieszyl?

Zrób sobie mini-siłownię w domu...
liczą się przede wszystkim chęci

**********P(r)zemo**********
p...@p...onet.pl

7. Data: 2000-02-12 06:17:36

Od: "P(r)zemo" <p...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mike wrote in message <87mp1m$463$1@sunsite.icm.edu.pl>...

>Bo w sumie na
>silownie nie ma co isc bo bym sie tylko osmieszyl?

> [...]

drganie powieki
Ubezpieczenie OC lekarzy
Re: zalozenia czumizmu - cd. cz.III
Re: zalozenia czumizmu - cd. cz.III