Prosze o pomoc!!!!!!!Co to może być?!?!?!?!

1. Data: 2003-06-18 22:25:44

Temat: Prosze o pomoc!!!!!!!Co to może być?!?!?!?!
Od: Aniołeczek <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam sie zapytać,bo taką,rzecz,niedawno przekułam sobie noc i nosze w
nim kolczyk srebrny,mniej więcej od tgeo czasu wyszły mi na twarzy
wypryski,które z poczaku były jakby kaszka,potem czerwne i sie posypało ich
więcej jak pryszcze i ropne,bardzo bolały i zwędziały,byłam u
dermatologa,ale powiedział mi ,że to krosty,zapytałam czy przekłucie nosa ma
jakiś związek z tym "wypryskiem",oale zaprzeczył,gdzyś niby jak alergia to
na całym ciele,ale normalnie nosze kolczyki i łancuszki i nigdy nie była
uczulona na jakiś metal.Innym razem myślałam,że to może od nowego toniku co
kupiłam w avonie,albo zaczęłam brać po długiej przerwie tabletki
antykoncepcyjne Diane 35,ale to jest własnie na tradzić,czy może to jakaś od
nich burza hormonalna czy od kolczyka w nosie czy może nawet o leków
przeciezpadaczkowych co tez zaczęłam brać Depakine?!Kupiłam wiele maści
wydałam wiele pieniędzy na lekarzy prywatnych,już sama nie wiem co
zrobić,teraz używam najwyklejszej Zinci Pasty co mi niby wysusza a na noc
Akneroix 5 i po tym mi sie jakoś skóra wysyszyła i jest bardzo czerwona i
napięta,łuszczy sie.....,co to znaczy?!?!Czy jest ktoś w stanie mi
powiedzieć z czym mam do czynienia?!Inny lekarz twierdzi ,ze to tradzik
pospolity....,sama juz nie wiem.Dodam tylko,że mam te wypryski na skroniach
i koło uszu i na policzkach od zew,czoło i reszta jest szystya,lekko na
szyje mi schodzi.... :((((((( Prosze o porade........

2. Data: 2003-06-22 10:09:34

Temat: Re: Prosze o pomoc!!!!!!!Co to może być?!?!?!?!
Od: Aniołeczek <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos mi pomoze?
Użytkownik "Aniołeczek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i koło uszu i na policzkach od zew,czoło i reszta jest szystya,lekko na
> szyje mi schodzi.... :((((((( Prosze o porade........

gdzie zaszczepic sie mozna p/wsciekliznie.
Centrum Onkologiiw W-wie
Prawdopodobienstwo ciazy c.d.
Pękające stopy.
FEMODEN