Prosze o rozpoznanie objawow - co to moze byc ? ( moze jakis laryngolog sie wypowie ) ?

1. Data: 2006-06-01 14:51:25

Temat: Prosze o rozpoznanie objawow - co to moze byc ? ( moze jakis laryngolog sie wypowie ) ?
Od: "Bla" <2...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o pomoc w wyjaśnieniu co się moze ze mną dziać :)

Od kilku tyg . mam nastepujace objawy:
- uczucie kluchy w gardle ( juz minelo ale utrzymowalo sie kilka dni )
- uczucie nadmiaru śliny , przez co czesto chrząkam
- ogólny dyskomfort w gardle - cos jakby trochę drapało
- chrypka raz wieksza raz mniejsza - wczoraj mialem wogle klopot z
mowieniem - moja praca polega na gadaniu - sprzedawca
- kaszlę bez powodu kilka razy dziennie
- od czasu do czasu czuję klócie w uszach i generalnie w całym ciele.
- stolce luźne
- język obłożony ( biało,żółtawy nalot )

Troche poczytalem o podobnych objawacj i nie ukrywam ze sie przerazilem tym
co moze byc przyczyną.
Od kilku tyg. jestem po duzym stresem - nie wiem czy moze to mies tez jakis
wplyw na moje objawy

Czy ktos spotkal sie z podobnymi objawami i moze mnie pocieszyc ,ze to nie
jest to o czym myslę ?

P.S. oczywiscie pewnie wybiore sie do lekarza nie wiem tylko jak
szybko-bylejakie godziny pracy.
Mam 32 lata do tej pory raczej nigdy nie chorowalem i nie musialem odwiedzac
lekarzy - wiem ze mam tez problemy z nadscisnieniem.