Prosze o sugestie :)

1. Data: 2001-09-20 11:42:43

Temat: Prosze o sugestie :)
Od: "Mabu" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanowne Panie i Szanownych Panów :)
Mam do Was wielka prosbe o pomoc w wyborze potrawy na cieplo dla okolo 25
osob.
Chcialbym aby bylo to cos "orginalnego" pozywnego i dalo sie zjesc na drugi
dzien (goscie beda przychodzic przez dwa dni).
I jeszcze jedno aby skladniki byly w miare prosto osiagalne w naszych
sklepach.
PS
Najchetniej aby bylo to jakies danie miesne - moze byc skomplikowane i
pracochlonne mam cale popoludnie w piatek i cala sobote.
Z gory bardzo dziekuje
Mariusz

1. Data: 2001-09-20 12:06:15

Temat: Re: Prosze o sugestie :)
Od: Mdana <m...@c...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 20 Sep 2001, Mabu wrote:

> Witam Szanowne Panie i Szanownych Panów :)
> Mam do Was wielka prosbe o pomoc w wyborze potrawy na cieplo dla okolo 25
> osob.

Może niezbyt oryginalne- ale proste, łatwe do podgrzania, produkty też
wszędzie dostępne i "mięsne":
parówki z serem w cieście drożdżowym.
Przepis pojawiał się już tutaj wielokrotnie (post mój
lub Adasia Majtyki) - poszukaj w archiwum.

Mdana

1. Data: 2001-09-20 13:16:39

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> parówki z serem w cieście drożdżowym.
> Przepis pojawiał się już tutaj wielokrotnie (post mój
> lub Adasia Majtyki) - poszukaj w archiwum.

Chili con carne. Można zrobić na 2 i 200 osób poprzez proste skalowanie,
a jak się przeżre, na durgi dzień teżdobre. Bigos też. Lomo mechado też,
choć na drugi dzień nie jest już aż takie dobre, ale też zjadliwe.
Pieczeni wszelakich nie polecam, bo wysychają (to lomo jest w sosie
pomidorowym, to nie czestwieje).

Waldek

1. Data: 2001-09-20 13:50:32

Od: "Setsuna" <m...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

"Mabu" <m...@k...net.pl> wrote in message news:9ockmr$9c7$1@news.tpi.pl...
> [...]
> Najchetniej aby bylo to jakies danie miesne - moze byc skomplikowane i
> pracochlonne mam cale popoludnie w piatek i cala sobote.

Lasagne? Swietne na drugi dzien tez, nawet zimne... Nie wiem tylko czy to
wystarczjaco"originalne"...

Setsuna.

1. Data: 2001-09-20 13:57:23

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 20
>Mo?e niezbyt oryginalne- ale proste, ?atwe do podgrzania, produkty te?
>wsz?dzie dost?pne i "mi?sne":
>parówki z serem w cie?cie dro?d?owym.
>Przepis pojawia? si? ju? tutaj wielokrotnie (post mój
>lub Adasia Majtyki) - poszukaj w archiwum.
>
>Mdana

a w temacie parowek to mnie sie przypomnialo danie z dziecinstwa:
parowki pociete w grube plastry, podsmazone, to wrzucic do
przecieru pomidorowego (autentyk, a nie atrapa), dusic to, sos
sam sie zrobi. na koncu duzo...startego zoltego sera

Krysia

P.S. Moje dzieci wyjadaly same parowki, ja sos z serem, maz - jak
pies, zje wszystko co przed nim postawie
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-20 13:58:24

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Najchetniej aby bylo to jakies danie miesne - moze byc skomplikowane i
>pracochlonne mam cale popoludnie w piatek i cala sobote.
>Z gory bardzo dziekuje
>Mariusz

kurczak pod beszamelem - z duza iloscia sera i soku z cytryny (to
juz wtedy nie beszamel, ALE od niego wychodzimy)

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-20 14:33:13

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> P.S. Moje dzieci wyjadaly same parowki, ja sos z serem, maz - jak
> pies, zje wszystko co przed nim postawie

no u nas pies nie wszystko zeżre, a ja owszem. No, prawie wszystko.

Aha, jak były te grube parówy, to robiłem je jako nastolatek nacinając
koaxialnie, posypując przyprawami nawinie (na ogół curry, chili,
pieprz), do szczeliny ser żółty, na to papryka i do patelni. Się jadło z
ketchupem lub sosem zmontowanym z przecieru pomidorowego z dodatkiem
octu, oleju i np. przyprawy do pizzy, jak takowa w domu była (sos na
ciepło robiony na zakończenie parówkowania).

Waldek

1. Data: 2001-09-20 17:41:51

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leczo, strogonow, kurczak w winie, potrawka z jagnięciny (cielęciny), gulasz
węgierski, fasolka po bostońsku, klopsiki w sosie z pomidorów (nie z
przecieru:-) ), zupa z dziczyzny i grzybów, indyk pieczony z nadzieniem.
DominikaNM

1. Data: 2001-09-21 11:38:01

Od: "DanaB" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:1atjqtggbs6a3pr9p9c3hv3085ll9fpsu5@4ax.com...

> P.S. Moje dzieci wyjadaly same parowki, ja sos z serem, maz - jak
> pies, zje wszystko co przed nim postawie
> K.T. - starannie opakowana

Zazdroszcze Ci takiego meza :(((
DanaB

1. Data: 2001-09-21 11:46:04

Od: "Vefour" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wolowina po burgundzku .....

V.

> [...]
> Najchetniej aby bylo to jakies danie miesne - moze byc skomplikowane i
> pracochlonne mam cale popoludnie w piatek i cala sobote.

wrzesien i papryka faszerowana
cos ciekawego
KIT PSZCZELI - PROPOLIS
Indyk - prosba o pomoc