Prosze o sugestie lekarzy

1. Data: 2002-04-16 13:28:13

Temat: Prosze o sugestie lekarzy
Od: "J.K" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bylem u dentysty i podczas borowania zeba cos splywalo mi do gardla tak ze
nie moglem oddychac przez usta, mialem zupelnie zapchane czyms gardlo. Nie
moglem rowniez tego wypluc, bardzo sie ciagnelo "to cos". Obserwujac to, nie
wygladalo jak slina. Zdarzylo mi sie to 2 razy przy borowaniu zeba.
Prosze o sugestie lekarzy.

2. Data: 2002-04-16 14:27:43

Temat: Re: Prosze o sugestie lekarzy
Od: "WaldiM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J.K" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
nie
> wygladalo jak slina. Zdarzylo mi sie to 2 razy przy borowaniu zeba.

nie slina?
to pewnie wydzielina obcego... czasami usadawiaja sie w okolicy lewego
migdalka...
nie martw sie... nie jest trujaca...

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

3. Data: 2002-04-16 19:14:04

Temat: Odp: Prosze o sugestie lekarzy
Od: "cherokee" <c...@g...pl_usun_wszystko_co_jest_po_go2.pll> szukaj wiadomości tego autora

Też tak mam, ale to wynika z mojej alergii.

***************Akromegal ia - szukam pomocy******************
nieswiezy oddech (troche ot)
żółty tydzień
"Zostac Bogiem" - do studentow (rowniez bylych) AM w Zabrzu
Multiflora 713