Proszę o tłumaczenie

21. Data: 2006-05-28 18:48:06

Temat: Re: Re[2]: Proszę o tłumaczenie
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@m...pl> wrote in message
news:e5cr66$c2$1@nemesis.news.tpi.pl...

> "Tam u nich" wszystko się mierzy na filiżanki.

> Oczywiście. O 12.32 wysłałam swoją wersję ;)
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha
>
> Dozwolone od lat 18 - na liczniku 63.000:
> http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

Witaj!
Mam 5 litrową miseczkę z nierdzewki.
Możliwe, że to ma byc zapieczone w kokilkach...

22. Data: 2006-05-28 18:50:11

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Możliwe, że to ma byc zapieczone w kokilkach...

No kurka, nigdy nie byłam dobra w tych przekątnych monitorów. Ile to
jest 14 cali? Nie wydaje mi się, żeby monitory miały wielkość kokilek
:)

23. Data: 2006-05-28 18:53:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@m...pl> wrote in message

> No kurka, nigdy nie byłam dobra w tych przekątnych monitorów. Ile to
> jest 14 cali?

To tak językiem od pępka do szyi... ;-P))))))

24. Data: 2006-05-28 19:04:48

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To tak językiem od pępka do szyi... ;-P))))))

Damskiej czy męskiej? I nie rób mi tak, bo osiągam szczyty złośliwości
abstynencyjnej ;)

25. Data: 2006-05-28 19:13:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@m...pl> wrote in message

> Damskiej czy męskiej? I nie rób mi tak, bo osiągam szczyty złośliwości
> abstynencyjnej ;)

Za daleko do Ciebie...
Mógłbym zabłądzić
Mógłbym nie wrócić
Bliskich uradować
Albo też zasmucić
Może mógłbym Tobie
Zostań!, nie odmówić.

26. Data: 2006-05-28 19:55:03

Temat: Re: Proszę o tłumaczenie
Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

> 2 puszki (6 uncji) osączonego tuńczyka

A nie chodzi o dwie sześciouncjowe puszki, czyli w sumie 12 uncji?
Twoje tłumaczenie pasowałoby chyba do takiego oryginału:
"2 cans tuna (6 ounce), drained".

> Proszę o ew. korektę panie kucharki anglojęzyczne :)

Ops, odezwałem się nie pytany ;)

27. Data: 2006-05-28 21:04:23

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alek" napisał:

> A nie chodzi o dwie sześciouncjowe puszki, czyli w sumie 12 uncji?

Tak. To będzie w przybliżeniu 180 g czyli standardowa puszka. Znaczy,
dwie puszki :)

28. Data: 2006-05-28 23:29:24

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:e5bubn$9i6$1@nemesis.news.tpi.pl, Aicha wrote:
> 6 filiżanek ziemniaków nadających się do pieczenia, obranych i
> pokrojonych w plasterki

Filiżanka to dość mało precyzyjne określenie. "Cup" to 236 ml, czyli
niepełna szklanka (szklanka ma 250 ml).
"Baking potatoes" to taki rodzaj ziemniaków, duże, najczęściej pieczone w
piekarniku w całości.

> Pół filiżanki skondensowanej zupy grzybowej (tego chyba w Polsce
> niet:))

Dlatego nie lubię amerykańskich przepisów - zawsze używają półproduktów,
których poza Hameryką nie uświadczysz.
Może rozrobić w małej ilości wody jakąś "zupę krem z borowików" lub inne
cudo w proszku?

> 2 puszki (6 uncji) osączonego tuńczyka

Jak już kolega Alek zauważył, chodzi o dwie puszki po 6 uncji (170 g)
każda, czyli w sumie 340 g.

> Doprowadzić wodę do wrzenia w dużym garnku

Osoloną wodę.

> Dodac ziemniaki i gotować aż będą miękkie ale sprężyste

Sprężyste ziemniaki? :-) Miękkie, ale nie rozpadające się.

> Zaczynając od ziemniaków, ułożyć warstwami kolejno ziemniaki, tuńczyka
> i cebulę, w naczyniu do pieczenia o wymiarach 9x13 cali.

23 x 33 cm

Szczerze mówiąc mam lekkie opory przed łączeniem tuńczyka z zupą grzybową.
Osoby, które odważyły się przepis wypróbować, proszę o recenzję!

Hania
--
***
Google might not be right, but it certainly is quick.

29. Data: 2006-05-29 01:50:42

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
>
> Szczerze mówiąc mam lekkie opory przed łączeniem tuńczyka z zupą grzybową.
> Osoby, które odważyły się przepis wypróbować, proszę o recenzję!

Pierwsze polskie konserwy z kalmarem jakie jadłem były z grzybami, więc
dlaczego nie?

30. Data: 2006-05-30 15:14:40

Temat: Re: Prosz? o t?umaczenie
Od: "Art(Gruby)" <a...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 May 2006 00:29:24 +0100, "Hanna Burdon"
<b...@p...onet.pl> wrote:

>Szczerze mówi?c mam lekkie opory przed ??czeniem tu?czyka z zup? grzybow?.
>Osoby, które odwa?y?y si? przepis wypróbowa?, prosz? o recenzj?!
>
>Hania

zjadliwe ale w wersji z makaronem typu kolanka lub muszelki..,.z
ziemniakami nie probowalem

;-)
Art(Gruby)
"Abyssus abyssum invocat"