Prosze pomozcie !!!

1. Data: 2000-08-31 06:29:53

Temat: Prosze pomozcie !!!
Od: "none" <n...@l...llk> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem. Sprawa ta dotyczy mojego chlopaka. Wydaje mi sie, ze
ma problem, z ktorym nie potrafi sobie poradzic, a co najgorsze
ja tez nie mam jak mu pomoc. Probelm jest nietypowy,. Chodzi o to, ze czasem
miewa napady zlosci, albo po prostu musi sie wyladowac.
Zazwyczaj jest to tak, ze to ja lub jego rodzice sa tym odreagowanie.
Moze posiada za duzo energii w sobie i nie ma jak sie wyzyc.
Nie jest prosto sobie z tym radzic. W takich chwilach On poprostu
nie jest SOBA. W jednej chwili z kochanego i milego "misiaczka" przemienia
sie w twardego, upartego i zadnego wladzy "lwa". Wydaje mi sie ze w tych
momentach nie panuej nad soba, mowi rzeczy, ktorych potem szczerze zaluje.
Jest jakby w innym swiecie, a kiedy powraca to nie wszytsko pamieta. Jest
jak w transie. Ja czuje sie wtedy okropnie. Nigdy nie moge wytrzymac i nie
umiem powstrzymac lez. Gdy placze on sie wsiceka jescze bardziej. Nie wiem
jak mu pomoc. Co zrobic by nie bylo takich chwil? Jak sie ich pozbyc?
Bardzo go kocham i strasznie mi na nim zalezy. Z calego serca chce mu pomoc
i doprowadzic do tego by te niemile dla nas chwile zniknely z naszego zycia.
Co zrobic? Prosze poradz.

Zrozpaczona i zakochana do szalenstwa.

1. Data: 2000-08-31 13:53:38

Temat: Re: Prosze pomozcie !!!
Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

none wrote in message ...
> [...]
czasem
>miewa napady zlosci, albo po prostu musi sie wyladowac.

Czy dzieje sie to w momentach, kiedy ktos go zlosci, czy tez bez zadnego
zwiazku z sytuacja?
(...)
.>Co zrobic? Prosze poradz.

jakub

1. Data: 2000-08-31 13:59:29

Od: "Marcin S. Borowski" <s...@h...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy Ty przypadkiem nie jestes moja dziewczyna? :-)

Ja mam podobne problemy. Kiedys nie zwracalem na to uwagi, ale teraz musze, bo
kilka razy doprowadzilem moja dziewczyne do placzu. Ja jednak nie wykrzykuje
roznych przykrych rzeczy, tylko zamykam sie w sobie, nie odzywam sie i wszyscy
widza jak sie we mnie gotuje. To jest niezbyt zdrowe podejscie, bo w takich
sytuacjach trzeba wszystko z siebie wyrzucic. To co robi Twoj chlopak (z tego co
opisujesz) jest jednak wyolbrzymione. Czy przesadzilas piszac, ze potem nie
pamieta co mowil? Jesli nie, to czy to on oznajmia Ci, ze nic nie pamieta? Moze
faktycznie nie pamietac, a moze tez zwyczajnie nie chce drazyc tematu (ja tak
robie). Jesli nie pamieta, to kwalifikuje sie do specjalisty i wtedy nikt z tej
news-grupy Ci nie pomoze.
Podloze takiego zachowania moze byc rozne. Bez wdawania sie w szczegoly - opisz
dokladnie jak zachowuja sie jego rodzice. Czy jestes z nim dostatecznie dlugo by
dac wyczerpujaca odpowiedz? Czy Twoj chlopak jest czlowiekiem samodzielnym
(szczerze)?

"When you have eliminated all which is impossible, then whatever remains,
however improbable, must be the truth."

Sherlock Holmes.

1. Data: 2000-08-31 20:02:59

Od: "Ewa" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj - mam nadzieje, ze Ci sie uda i szczerze Ci tego zycze - bardzo
chetnie tez przeczytam rady, jakie dostaniesz....ja za takiego macho wyszlam
za maz i niestety obecnie jestesmy w separacji - po jakims czasie
oprzytomnialam mialam dosyc stwierdzen post factum - ''bylem
zdenerwowany....'' jako usprawiedliwienie inwektyw i zachowan typu
''telewizja noca''. Poza okresami zlosci byl swietnym facetem....po prostu
worek treningowy / ja/ mial dosyc... zmeczenie materialu....Pozdrawiam E.

1. Data: 2000-09-01 04:42:42

Od: "none" <n...@l...llk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Moze
> faktycznie nie pamietac, a moze tez zwyczajnie nie chce drazyc tematu (ja

Troszke przesadzilam: chodzilo mi bardziej o to, ze mowi tyle i nie o
wszytskim
pamieta co powiedzial.

> opisz dokladnie jak zachowuja sie jego rodzice. Czy jestes z nim
dostatecznie dlugo by
> dac wyczerpujaca odpowiedz? Czy Twoj chlopak jest czlowiekiem samodzielnym
Rodzice ... sa przecietni, jego mama jest trosze zbyt nerwowa, ale bez
zadnych
ekscesow.
On jest samodzielny od liceum pracuje, uczy sie, mozna by powiedziec, ze
jest to
czlowiek sukcesu, poza tym jednym mankamentem.
.
Wczoraj byl u psychologa, ktory stwierdzil, ze jego reakcje zaczynaja sie
gdy
cos nie idzie po jego mysli. Powiedzial, ze gdy zauwazy ze zaczyna sie
denerwowac- ma
sie zastanowic czy ma to sens.
Tylko czy to takie latwe ...

1. Data: 2000-09-01 04:45:36

Od: "none" <n...@l...llk> szukaj wiadomości tego autora

Witaj mam nadzieje, ze do zakonczenia naszego cudownego zwiazku nigdy nie
nastapi.
On mial takie wybuchy narazie tylko 2 razy. Fakt jest, ze to on szuka
pomocy. Nie usprawiedliwia
sie. Doskonale wie, ze zrobil zle i nie probuje tego tlumaczyc. To tak jak z
uzaleznieniem:
chce sie z tego wyjsc ale ...

1. Data: 2000-09-01 07:23:24

Temat: Odp: Prosze pomozcie !!!
Od: "Val" <v...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik none <n...@l...llk> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8onc9d$j79$...@n...tpi.pl...
> [...]
> pomocy. Nie usprawiedliwia
> sie. Doskonale wie, ze zrobil zle i nie probuje tego tlumaczyc. To tak jak

Przeczytalem uwaznie caly watek i sadze ze Twoje i jego pobozne zyczenia i
dobre checi nie pomoga. Facet ma poprostu bardzu duze problemy z wyrazaniem
emocji i bez pomocy fachowca bedzie mu bardzo trudno sobie z tym poradzic.
Jego wybuchy powodowane sa tym ze, nie wyraza na biezaco zlosci tylko ja
kumulje. Nie mozna tego robic w nieskonczonosc i w pewnym momencie nastepuje
samoczynne odreagowanie. Wystarczy jakis drobiaz ktory prowadzi do
nieadekwatnego wybuchu agresji.
Pozdrawiam Val.

Witam.
Powinnam