Proszki nasenne na kilka dni

1. Data: 2003-08-29 12:23:43

Temat: Proszki nasenne na kilka dni
Od: "Zavrat" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam 25 lat i w zasadzie nie miewam klopotow ze snem, choc spie plytko i
nerwowo. Wkrotce wyjezdzam sluzbowo na kilka dni i niestety wiaze sie to z
nocowaniem w bardzo halasliwym miejscu w wieloosobowym baraku.

Jakie proszki nasenne polecalibyscie na te pare dni? Czy na takie proszki
konieczna jest recepta? Mam pod reka tabletki DORMICUM, ale nie wiem, czy
moge je sobie ot tak lykac wieczorami przez tydzien.

Pozdrawiam i czekam na odpowiedz.
Zavrat

2. Data: 2003-08-29 13:58:59

Temat: Re: Proszki nasenne na kilka dni
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>nocowaniem w bardzo halasliwym miejscu w wieloosobowym baraku.
>
>Jakie proszki nasenne polecalibyscie na te pare dni?

Ja w takich sytuacjach biore Betadorm A, kupuje ten lek w Niemczech (jest bez
recepty), nie wiem, czy w Polsce jest takze dostepny. Substancja aktywna jest
tu Diphenhydramin, normalnie - o ile wiem - funkcjonujacy jako substancja
antyhistaminowa (alergie). Moze znajdziesz i w Polsce jakis lek nasenny z ta
substancja ? Jak dla mnie jest bardzo skuteczny, zasypiam juz po ok. pol
godzinie, przy czym sen sprawia wrazenie naturalnego (po innych tabletkach mnie
np. mecza koszmary). Niestety, ztrzeba byc ostroznym przy np. prowadzeniu
samochodu, bo na drugi dzien czlowiek moze byc otepialy. Do tego trzeba
przeznaczyc conajmniej 7 godzin na sen, bo inaczej zasniesz w dzien ;)
Ja stosuje tylko w wyjatkowych sytuacjach, np. przy zmianie strefy czasowej.
Spie po nim jak kamien - kiedys wzielam w samolocie i spalam bite 7 godzin -
dopiero zapach jedzenia mnie dobudzil ;)

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

3. Data: 2003-08-29 20:03:26

Od: "wojtek" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Generalnie jak tylko 7 dni to i Dormicum może być. Ale uważaj na senność w
ciągu nastepnego dnia (jest to benzodwuazepina krótkodziałająca więc nie
powinno byc tego efektu, ale każdy człowiek jest inny i może reagować
swoiście na leki).
Proponuję jednak łagodniej podejść do problemu i zastosować leki ziołowe
czyli np. Persen lub Calms, lub Passispasminę lub Neospasminę.
I nie zapominj o stoperach do uszu.
pozdr
ela

pyt teoretyczne ? przedmioty szkolne a zwolnienie lekarskie
Monitor
Problem z kolanem
diagnoza
katar, jak szybko zwalczyc