Proteza

1. Data: 2003-03-05 12:50:11

Temat: Proteza
Od: "Piotr J" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

Mam pytanie: gdzie w Polsce mozna zrobic naprawde dobra proteze nogi (kikut
jest do kolana tzn. kolana juz nie ma) i ile to kosztuje, obecnie uzywam
starego klamota zginajacego sie tylko w kolanie i jak zobaczylem jaki sprzet
robi taki np. "Blatchford" w Angli to mi szczeka walnela o podloge. Wiem ze
zapewne na taki mnie nie bedzie stac (choc po wypelnieniu formularza na
nacie przyslali mi z GB taka niby oferte - napisali cos w stylu ze poniewaz
zajmuja sie wlasciwie masowa produkcja na caly swiat w tysiacach sztuk to
cena jest przystepna) ale istnieje przeciez cos lepszego niz 2 kawaly
tworzywa z zawiasami, jakies ruchome stopy, dynamiczne kolana itp., jest to
dla mnie tym bardziej wazne iz mialem 3x zwichniety staw biodrowy wlasnie po
tej chorej stronie i mysle ze nie komfortowy sprzet nie pozostaje tu bez
znaczenia. Cokolwiek wiecie - dajcie info, za wszelkie wiesci wielkie
dzieki.
pozdrawiam wszystkich
PJ

PS. O zagranicznych producentach tez chetnie sie dowiem jakichs konkretow.