Przebarwienia-blizny potradzikowe HELP

1. Data: 2007-11-18 17:03:42

Temat: Przebarwienia-blizny potradzikowe HELP
Od: "Brad" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hey, moze ktos doradzic jak pozbyc sie potradzikowych przebarwien i blizn w
domu.Niezle efekty daja kwasy AHA i microdermabrazja w kremie, ale moze jest
ktos kto sie z tym uporal innymi metodami(jakies masci ,peelingi itp )
,ktore sa skuteczniejsze.
O dermatologach nie wspomne bo smiech na sali,przynajmniej tych ktorych ja
spotkalem.
Z gory dzieki za pomoc ;)

2. Data: 2007-11-24 15:58:07

Temat: Re: Przebarwienia-blizny potradzikowe HELP
Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lis, 18:03, "Brad" <k...@o...pl> wrote:
> [...]
> ,ktore sa skuteczniejsze.
> O dermatologach nie wspomne bo smiech na sali,przynajmniej tych ktorych ja

Witam :)
Nie wiem, gdzie mieszkasz i jakich dermatologow odwiedzales, jednak w
Warszawie jest sporo genialnych fachowcow. Jesli chodzi o tradzik, a w
szczegolnosci blizny i przebarwienia potradzikowe, to zdecydowanie
najlepiej odwiedzic dermatologa-kosmetologa, ktory ma mozliwosc
wykonania naprawde wielu zabiegow, ktore to zabiegi bardzo pomagaja w
pozbyciu sie, a przynajmniej znacznym zmniejszeniu przebarwien. Jest
cala masa np.peelingow, ktore sa bardzo skuteczne i pomocne w
przypadku wielu problemow skornych, a ktore moze wykonac tylko
wykwalifikowany specjalista. Poza tym, jesli chodzi o skuteczne
preparaty do stosowania w domu (jako przygotowanie skory do zabiegow w
gabinecie dermatologa, lub jako kontynuacja po takich zabiegach, lub
nawet jako 'monoterapia'), to zdecydowanie dermatolog wie najlepiej,
co i jak stosowac w konkretnym przypadku. Sporo tego typu preparatow
jest zreszta na recepte.
Proponuje wiec jednak wizyte u DOBREGO dermatologa lub dermatologa-
kosmetologa :)

Pozdrawiam :)
Fragile

3. Data: 2007-11-27 01:58:17

Od: Boska <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

Fragile wrote:

> [...]
> jest zreszta na recepte.
> Proponuje wiec jednak wizyte u DOBREGO dermatologa lub dermatologa-

mozesz polecic?

Boska

Salon kosmet. w W-wie obsługujący mężczyzn?
Problem z włosami..
Moda Vintage
Jeansy. Jakie nosicie?
Czekolada lub kakao...