Przebyta sepsa a tampony

1. Data: 2009-07-02 06:46:33

Temat: Przebyta sepsa a tampony
Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio wyczytałam gdzieś, że kobiety które przebyły sepsę nie powinny
używać tamponów bo jest większe niż przeciętne prawdopodobieństwo
wystąpienia zespołu wstrząsu toksycznego.

Nie zastanawiałam sie na tym wcześniej ale pół roku temu miałam krwotok
podczas operacji ropnia trzustki (*), zdiagnozowano DIC, zakażenie
gronkowcem złocistym i potem sepsę.
Teraz wracam do normalnego życia i zaczęły się pojawiać różne trywialne
problemy.

Na razie na wszelki wypadek nie korzystam z tamponów ale chciałbym
wiedzieć czy mam wywalić cały zapas czy może kiedyś sie przydadzą?
Chirurg do którego chodziłam na kontrole stwierdził, że "raczej nie
powinno się nic stać" ale czasu na dyskusje nie miał, kolejka była duża.
Wolę nie ryzykować, wprawdzie OIOM mamy wypasiony ale mam nadzieję że
już go nigdy nie zobaczę od środku.

*pozdrawiam tego gościa który 7 miesięcy temu opieprzał mnie tu, że
histeryzuję bo jak mi wycięli woreczek to mogę spać spokojnie

--
Maddy