Przechowywanie kawioru - pytanie

1. Data: 2002-10-26 08:24:55

Temat: Przechowywanie kawioru - pytanie
Od: "Wawrzek" <n...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam takie dziwne pytanie:
Czy ktoś się orientuje, ile kawior wytrzyma w plecaku ? :-)

Chodzi o to, że wybieram się właśnie do Iranu i zastanawiam się,
czy gdyby udało mi się dostać tani, hermetycznie zamknięty
kawior, to czy po pięciu dniach podróży do Polski coś
by z niego jeszcze zostało ?

Z góry dzięki za pomoc,
Wawrzek

1. Data: 2002-10-26 11:56:44

Temat: Re: Przechowywanie kawioru - pytanie
Od: "Leszek(Lechu) Marmon" <l...@i...uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wawrzek" <n...@p...bg.univ.gda.pl> wrote:

> [...]
>czy gdyby udało mi się dostać tani, hermetycznie zamknięty
>kawior, to czy po pięciu dniach podróży do Polski coś

Nie wiem jak sie pakuje kawior w Iranie ale ten z Rosji z pewnoscia by
wytrzymal. No chyba, ze trzymac go bedziesz na grzejniku w pociagu czy cos
w tym stylu.

Lechu
--
_ _
|_____\___|\___|_| |_|\__,_| Voice & SMS +48-501-930896

1. Data: 2002-10-26 13:51:12

Od: g...@a...net (Gosia Jurczyszyn) szukaj wiadomości tego autora

> Mam takie dziwne pytanie:
> Czy ktoś się orientuje, ile kawior wytrzyma w plecaku ? :-)
-------
W jakiej formie ten kawior? Wlasnie wydlubany z ryby czy poddany wstepnej
obrobce, tzn juz po kapieli w boraksie z przyleglosciami i po lezeniu w
soli? A moze juz w ogole zaolejony? (Nie obrzydzac sie, bo w skrocie
pisze...:)
Gosia

koszt domowego chleba?
Kuchnia japonska - Bylibyscie zainteresowani?
teściowa
Automat do pieczenia chleba ? ma ktos?
Sernik bez polskiego sera