Przecież nie poderżnę sobie tętnic...

1. Data: 2005-12-03 14:06:54

Temat: Przecież nie poderżnę sobie tętnic...
Od: "Andrzej Trzebiński" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skąd się wzięła ta frustracja?
Przede wszystkim stąd, że trafiłem na studia, na których się strasznie
zawiodłem (psychologia amerykańska i psychologia polska to dwie różne
bajki - tutaj dominuje "psychologia spekulatywna", nieeksperymentalna,
której wielu Amerykanów nie uznaje za psychologię). Muszę jeszcze
tkwić tam przez 3,5 roku. Nie wycofam się - za dużo środków zostało
poświęconych. Dopiero po zakończeniu tych studiów będę mógł zacząć
kształcić się (w znaczeniu formalnym, tak, żeby mieć potwierdzenie) w
bardziej sensownych dziedzinach. Prof. Jaśkowski (o którym już
wspominałem, bada przede wszystkim rolę systemu wzrokowego w percepcji
i akcji, to on zorganizował wykład Goodale'a w Warszawie) powiedział,
że może dałoby się mnie przenieść na kognitywistykę w Poznaniu (sam
zamierza się tam ewentualnie zatrudnić). Niemniej jednak nie ma to
sensu, gdyż kognitywistyka wystartowała, kiedy byłem już na drugim
roku. Wiadomo, że nie chcę znowu się osuwać w dół. Na szczęście jakieś
możliwości działania mam tam gdzie jestem - z tym, że wszystkiego
muszę sam się uczyć poza programem, a nawet wbrew programowi. Bywam
tak sfrustrowany, że chwilami przychodzą mi do głowy myśli, że może
lepiej byłoby przestać żyć. Ale udaje mi się zawsze dojść do siebie po
takich knock-downie.
Niech te lata szybciej mijają. To są lata stracone, tak jakby
przesiedziane w więzieniu.
Jeszcze kilka lat temu można było się dostać bez egzaminów na fizykę
komputerową w Toruniu (tam, gdzie pracuje Włodzisław Duch). Niestety,
trafiłem na moment największego szczytu demograficznego w III RP
(wiadomo, rocznik '84). A przecież wystarczyło urodzić się kilka lat
wcześniej albo kilka lat później.
Ale tak czy inaczej wydobędę się z bagienka. I must survive. Człowiek
uczy się przecież przez całe życie.
Szkoda, że tak jest, że przepaść między studiami takimi jak
psychologia a studiami ścisłymi jest mniej więcej taka, jak między
trzecią klasą szkoły podstawowej a klasą maturalną. Przykre to i
bardzo smutne.

2. Data: 2005-12-03 14:12:22

Temat: Re: Przecież nie poderżnę sobie tętnic...
Od: "iwanos" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Trzebiński" <t...@g...pl> napisał w
wiadomości news:dms8kj$37e$1@news.onet.pl...

oabawiam sie ze podcięcie zył to naprawde dobry pomysł, chyba ze jestes
zasranym tchurzem

3. Data: 2005-12-04 17:11:52

Od: "Przemek" <t...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> oabawiam sie ze podcięcie zył to naprawde dobry pomysł, chyba ze jestes
> zasranym tchurzem

Co za baran udziela takich rad-jak mozna twierdzic że podcięcie zył to dobry
pomysł-sam niech sie stuknie w głowę
Najlepszym rozwiązaniem w tej sytuacji skoro nie mozesz zrezygnowac z tych
studiów jest albo podjecie drugich równoleglch(o ile to mozliwe) albo na
własna ręke działanie w tej dziedzinie która Cie interesuję-może teraz
uważasz że to strata czasu studiowania tego ale weż jeszcze pod uwage to ze
zawsze ta wiedze możesz kiedys wykorzystać w życiu

skuteczność psychoterapii
ach ...
andrzejkowe wróżenie
Spotkanie PSP - odsłona trzecia ....
Forum kognitywistyczne i neuronaukowe w portalu kognitywistyka.net