Przejscie wirtualnosci w real

1. Data: 2002-03-01 09:50:46

Temat: Przejscie wirtualnosci w real
Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli ktos bada zachowanie spolecznosci netowej, to w tej chwili na grupie
pl.soc.sex tocza sie bardzo przykre watki, zwiazane z nieoczekiwanym przejsciem
do realu pyskowek na grupie.Tj ktos w efekcie swoich wypowiedzi traci prace,
inni to komentuja i reaguja. Bardzo przykre, ale wydaje mi sie, ze rownoczesnie
pouczajace, tj ukazujace jak rzeczywistosc wirtualna, jej bezkarnosc moze
nieoczekiwanie odbic sie na zyciu .

Krzysztof

1. Data: 2002-03-01 11:27:56

Temat: Re: Przejscie wirtualnosci w real
Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl wrote:
> Jesli ktos bada zachowanie spolecznosci netowej, to w tej chwili na grupie
> pl.soc.sex tocza sie bardzo przykre watki,

Nie ma grupy pl.soc.sex.

> zwiazane z nieoczekiwanym przejsciem do realu pyskowek na grupie.Tj
[..]
> pouczajace, tj ukazujace jak rzeczywistosc wirtualna, jej bezkarnosc moze
> nieoczekiwanie odbic sie na zyciu .

Pouczające jest to jak grupka oszustów i kryminalistów próbuje oszukać
resztę ludzi nakręcając swoją histerię i nienawiść.

A tak swoją drogą to newsy nie mają NIC wspólnego z rzeczywistością wirtualną.
One toczą się w przestrzeni wirtualnej, ale dotyczą i są RZECZYWISTE.
Zaś rzeczywistość wirtualna to zupełnie co innego.

pozdrawiam
Arek

--
Twórców stron WWW, jak również innych treści dostępnych w Internecie,
zainteresowanych otrzymywaniem należnych z tego tytułu tantiem

1. Data: 2002-03-01 11:48:26

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma grupy pl.soc.sex.

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watki&group=pl.soc
.seks&year=2002&month=03

1. Data: 2002-03-01 11:50:34

Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl wrote:
> http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watki&group=pl.soc
.seks&year=2002&month=03

To jest grupa pl.soc.seks a nie pl.soc.sex :))

pozdrawiam
Arek

1. Data: 2002-03-01 12:31:41

Od: orystes <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał(a):

> [...]
> pouczajace, tj ukazujace jak rzeczywistosc wirtualna, jej
> bezkarnosc moze nieoczekiwanie odbic sie na zyciu .

Dlatego sa remailery i jak ktos nie czuje sie bezpiecznie
to lepiej z nich korzystac.
orystes

PSP_HOME - dziesiąta edycja serwisu
witam
dziewczyna i mój katar
pomozecie???:(((
Strony agencji reklamowych ze zdjęciami reklam