Przelicznik muliny z nazwami kolorów

1. Data: 2007-02-09 20:01:23

Temat: Przelicznik muliny z nazwami kolorów
Od: "kasik" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
Ze względu na permanentny brak czasu jestem głównie czytaczem grupy, ale
dzisiaj mam małą prośbę. Macie może namiar na jakiś przelicznik muliny
(głównie chodzi mi o DMC), ale koniecznie żeby obok numerka była podana nazwa
koloru? Muszę pilnie wyhaftować obrazek Vervaco, a tam zamiast numerów mulin
podane są tylko nazwy kolorów. Nie chcę dobierać nitek tak zupełnie "na oko"
bo mój stary monitor bardzo przekłamuje kolory. Będę bardzo wdzięczna za pomoc.
pozdrawiam
kasia

2. Data: 2007-02-09 20:13:25

Temat: Re: Przelicznik muliny z nazwami kolorów
Od: "julla bea" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lut, 21:01, "kasik" <k...@i...pl> wrote:
> [...]
> bo mój stary monitor bardzo przekłamuje kolory. Będę bardzo wdzięczna za pomoc.

Wiem ,że na http://www.abakan.pl/index.php?Page=download&Lang=pl jest
edytor palet i wzorniki nici
ale ja nie jestem haftująca przynajmniej na razie(choc plany mam
rozległe) i nie wiem czy sa tam nazwy kolorów:(((

Chyba nie pomogłam:(

Pozdrawiam B.

3. Data: 2007-02-09 20:19:14

Od: "julla bea" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bo mój stary monitor bardzo przekłamuje kolory. Będę bardzo wdzięczna za pomoc.

http://www.findstitch.com/resources/conversion.cgi/f
rom,dmc/to,anchor

http://www.findstitch.com/resources/

czy o to chodziło?

4. Data: 2007-02-10 16:16:46

Od: "ryba50" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawdź proszę tutaj:
http://www.haftypolskie.com.pl/
Pozdrawiam ryba50

5. Data: 2007-02-10 18:55:06

Od: "ZeN" <z...@n...lubie.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasik" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> oko"
> bo mój stary monitor bardzo przekłamuje kolory. Będę bardzo wdzięczna za

Haftek 3.0
http://www.komputerswiat.pl/download/download_koment
arze.asp?sid=5413
http://www.loader.pl/dld/inne/more.php?id=642