Przemoc w szkolach

21. Data: 2006-01-17 08:04:31

Temat: Re: Przemoc w szkolach
Od: "quasi-biolog" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch <n...@n...com> napisał(a):

> Uderz w stół a nożyce się odezwą.... ?

No jasne, w koncu zawodowo zajmuje sie michniczeniem w internecie... ;->

Ale szkoda czasu na rozmowy o mnie - Ty Duchu masz teraz wazniejsza misje: w
mediach znowu pojawil sie zmichniczony sondarz (PiS - 35%, PO - 33%) a obroncy
Starego Ukladu znowu probuja nastraszyc naiwniakow Lepperem - bij na alarm i
szykuj odtrutke dla zmanipulowanych socjotechnika malych umyslow ;->

pzdr
q-b

22. Data: 2006-01-17 10:54:38

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "quasi-biolog" <q...@g...pl> napisał w
wiadomości news:dqi8ef$jms$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
obroncy
> Starego Ukladu znowu probuja nastraszyc naiwniakow Lepperem

Spokojnie z teoriami - to co podajesz to TNS OBOP, czyli sondazownia ktora
miala najgorsze wyniki 4 lata temu w wyborach i w 2005 rowniez.

Natomiast CBOS podal 38%, ~25%, wiec roznica jest kolosalna.

Ciekawe jak tym razem TNS OBOP bedzie sie tlumaczyl?

Duch

23. Data: 2006-01-17 11:19:04

Od: "quasi-biolog" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch <n...@n...com> napisał(a):

> [...]
> Natomiast CBOS podal 38%, ~25%, wiec roznica jest kolosalna.

> Ciekawe jak tym razem TNS OBOP bedzie sie tlumaczyl?

A niby dlaczego dla Ciebie jest to ciekawe, skoro Ty (oraz Nasz Dziennik,
Gazeta Polska, JKM no i milosciwie nam panujace Prawe i Sprawiedliwe wladze) i
tak WIESZ jaka jest "prawda"? ;-> Zamiast wyczekiwac na "tlumaczenia" OBOPu,
lepiej zglos doniesienie do ministra Zero lub wannianego Wodo-czlowieka, zeby
czym predzej zajeli sie powiazaniami Starego Ukladu z OBOPem! Musisz sie
spieszyc - przedterminowe wybory parlamentarne i wybory samorzadowe za pasem,
a michniczenie opinia publiczna trwa w najlepsze! ;->

"Badz czujny wobec wroga IVRP!" ;->

pzdr
q-b

badanie osobowosci