potrzebuje czegokolwiek

1. Data: 2006-01-13 19:50:18

Temat: potrzebuje czegokolwiek
Od: "Adam" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziś kolega z pracy groził mi pobiciem, jestem pierwszy raz przerażony Nie
wiem jak jutro pójde do pracy zadzwoniłem na pomoc psychologiczną i wtedy
kiedy rozmawiałem to czułem sie dobrze a teraz jestem roztrzesiony Poradzono
mi żeby to zgłosić na policję ale nie wiem czy jest sen czy to coś da ćzy
nie jest tak ze pogorszy to moja sytuacje Może jest ktoś o miał taki problem
i jakoś "dobrze" go rozwiazaał .... Myśle zeby się zwolinc z pracy- kiedyś
uważał by że to ucieczka i za[parł bym się ale dziś jest mi wszystko jedno
chce przestać się bać tylko to
prosze o poważne odpowiedzi

2. Data: 2006-01-13 20:08:00

Temat: Re: potrzebuje czegokolwiek
Od: "marenks" <m...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

Adam wrote:
> [...]
> to ucieczka i za[parł bym się ale dziś jest mi wszystko jedno chce
> przestać się bać tylko to prosze o poważne odpowiedzi

ja mysle, ze Tobie potrzebny jest normalny kontakt z psychologiem
wnioskuje to chociazby po Twoim stylu pisania a raczej slowotoku

kolega chcial pobic za darmo czy z powodu?

zwolnienie sie z pracy jest zlym rozwiazaniem

--
pozdr
Marenks

3. Data: 2006-01-13 20:55:51

Od: "Adam" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> kolega chcial pobic za darmo czy z powodu?
>
> zwolnienie sie z pracy jest zlym rozwiazaniem

dzieki za reakję
miałem do niego pretesję ale jego reakcja - odpowiedź mnie przerosła

4. Data: 2006-01-13 21:05:57

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam; <dq90a5$6tq$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> [...]
> uważał by że to ucieczka i za[parł bym się ale dziś jest mi wszystko jedno

Normalnie pójdziesz do pracy.

A co to za praca - spytam się z udawaną ciekawością?

Z praktyki - często nie do chodzi do "obiecywanego" wpierdolu. Można
ignorować, grzecznie poinformować ""czy mógłbyś się ode mnie
odpierodlić" lub w języku cichociemnych poinformować "weź się kurwa
odpierdol ode mnie" - na pytanie "bo co?" odpowiada się równie grzecznie
"bo gówno" ew. "bo jajco w zoo" a już zupełnie passe - "bo chuj" . ;)

Flyer

5. Data: 2006-01-13 21:22:56

Od: "Adam" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odpierdol ode mnie" - na pytanie "bo co?" odpowiada się równie grzecznie
> "bo gówno" ew. "bo jajco w zoo" a już zupełnie passe - "bo chuj" . ;)

dzieki za odpowiedx ale to nie jest ten etap konfliktu w na poziomie
którego tak pyskówka praynosi efekt każdy kazdego zwyzywa i pójda w
przeciwna stronę ale raczej odczucie że ktos na ciebie napadł np w ciemnym
zaułku

6. Data: 2006-01-13 21:38:31

Od: "bim_bom" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> dziś kolega z pracy groził mi pobiciem, jestem pierwszy raz przerażony

Policja?

7. Data: 2006-01-13 21:44:09

Od: "Adam" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bim_bom" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Adam" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
>
> Policja?

policja na niewiele sie zda w tej sytuacji ..spisza protokól i tyle..... ale
myślałem o tym

8. Data: 2006-01-13 22:29:02

Od: "marenks" <m...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

Adam wrote:

> policja na niewiele sie zda w tej sytuacji ..spisza protokól i
> tyle..... ale myślałem o tym

widzisz.. ale po spisaniu owego protokolu zostaje delikwent wezwany na
przesluchanie
w papierach zostaje (i Twoich i jego) ze taka sytuacja miala miejsce
niech teraz ktokolwiek Cie pobije - a on jest podejrzany nr 1

to bardzo bezpieczne, korzystne dla Ciebie
poza tym - kontakt z niebieskimi skutecznie demobilizuje, gdyz czlowiek czuje
sie dosc slaby
oczywiscie - po kontakcie - stopien wkurzenia sie rosnie - ale granica zostala
juz ustalona
i owy boi sie juz jej przekroczyc bo wie co za to grozi...
poza tym - widzi ze
a) nie jestes bierny
b) reagujesz
c) walczysz - lecz nie jego metodami - a on sie czuje mocny dlatego ze to on
dyktuje warunki
po kontakcie z niebieskimi to TY dyktujesz warunki...

przemysl to...

--
pozdr
Marenks

9. Data: 2006-01-13 23:20:17

Od: "Adam" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marenks" <m...@x...xx> napisał w wiadomości

> [...]
> on dyktuje warunki
> po kontakcie z niebieskimi to TY dyktujesz warunki...

to co piszesz jest nie głupie ale chyba raczej jestem za zmiana pracy za
niecałe 6 godzin musze iśc do pracy brzuch mnie zaczyna bolesc

10. Data: 2006-01-14 00:17:38

Od: victor <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 14 Jan 2006 00:20:17 +0100, na pl.sci.psychologia, Adam napisał(a):

> Użytkownik "marenks" <m...@x...xx> napisał w wiadomości
> to co piszesz jest nie głupie ale chyba raczej jestem za zmiana pracy za
> niecałe 6 godzin musze iśc do pracy brzuch mnie zaczyna bolesc

A ja bym sprobowal jak radzi markens.
Jak uciekniesz, predzej czy pozniej to do Ciebie wroci i bedziesz sie
zastanawial, jak by to bylo gdybys wowczas zareagowal inaczej, "ostrzej"...
W ten sposob mozesz wpedzic sie w bledne kolo, w ktorym przy kolejnym
niepowodzeniu bedziesz reagowal ucieczka.
Pamietaj tez, ze racja -jakkolwiek by ja zdefiniowac- jest po Twojej
stronie, w tym sensie, ze to nie Ty zareagowales agresywnie!

Pozdrawiam serdecznie i zycze udanego rozwiazania! :)

V.

Przemoc w szkolach
badanie osobowosci
psychologia zachowań politycznych