Przemysłowa maszyna do szycia.

1. Data: 2007-06-03 15:58:23

Temat: Przemysłowa maszyna do szycia.
Od: magnes <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, zamierzam kupić przemysłową maszynę do szycia i overlocka.
Upatrzyłam sobie dwa modele stębnówki, mianowicie SIRUBA L818M1-13
oraz JUKI DDL8700-7WB/AK-85. W związku z tym, że różnica ceny to 400
zł, więc obie są w zakresie cenowym jaki mi odpowiada, niestety na
temat przemysłowych maszyn wiem niewiele. Czy na forum jest ktoś kto
mógłby mi coś doradzić? Juki to bardzo znana firma, natomiast o
Sirubie wcześniej nic nie słyszałam, a możę obie marki nie są warte
swojej ceny i powinnam się rozejrzeć za czymś innym... szukam pomocy
wszędzie ale jak dotąd to znam opinie jedynie sprzedawców, a oni
zawsze twierdzą że najlepsze jest właśnie to co oni mają na
magazynie :)

Pozdrawiam
Agnieszka TYlak