Przepis dla Joli L-L i Monisiatka

1. Data: 2002-08-28 08:49:53

Temat: Przepis dla Joli L-L i Monisiatka
Od: Maria Urbanczyk <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hej, hej!
Pamietam o moim zobowiazaniu, tyle, ze jakas pustka mna owladnela, nie
przychodzi mi do mojego glupiego blond lba nic ciekawego. No ale zeby
nie bylo, ze jestem nieslowna, to wstepnie podam przepis na ciasto,
ktore wykombinowalam jakis tydzien temu. Proste jak drut, ale nawet
calkiem niezle :-)
Ciasto skladalo sie ze spodu biszkoptowego, sera i galaretki z owocami
na wierzchu. Biszkopt moze byc dowolny. Ja robilam z 4 jajek, szklanki
maki pol na pol pszennej i ziemniaczanej i ok. pol szklanki cukru.
Najpierw bije piane z bialek, potem cukier, zoltka i maka. Biszkopt
upiec i piekarnik wylaczyc, bo to juz koniec z pieczeniem.
Kilo bialego sera smiksowalam z ok. 3/4 szklanki cukru. 4 galaretki
cytrynowe rozpuscilam w litrze goracej wody. Gdy przestygly, zmiksowalam
z serem i wylalam na biszkopt. Na serze ulozylam rozniaste owoce:
winogrona, borowki, maliny i zalalam je galaretka truskawkowa
rozpuszczona juz w normalnych proporcjach. Proste i dobre na obecne
upaly :-)

Pozdrawiam
Maria

1. Data: 2002-08-28 09:03:27

Temat: Re: Przepis dla Joli L-L i Monisiatka
Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>winogrona, borowki, maliny i zalalam je galaretka truskawkowa
>rozpuszczona juz w normalnych proporcjach. Proste i dobre na obecne

brzmi smacznie, tylko .... czy wyjdzie biszkopt z maki razowej????

Monika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-08-28 09:29:23

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

. Proste i dobre na obecne

dzieki serdeczne:)))

dodam jeszcze, ze ostatnio duzo jezdze na rowerze i troche plywam i zaczelam
zauwazac zbawienne skutki uprawiania sportu :)) hehe- wiadomo jakie- po
dlugim kotwiczeniu na pl.rec.kuchnia :))) Marysiu, Ty mnie podpuszczasz - a
ja jestem lasuchem na slodkosci:)))

Jola L-L

1. Data: 2002-08-28 10:19:14

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>dlugim kotwiczeniu na pl.rec.kuchnia :))) Marysiu, Ty mnie podpuszczasz - a

uwaga!!!! bedzie o diecie!!!!!
no wiec - zgodnie z Montignacem - jak zrobisz z maki razowej i z fruktoza -
mozesz jesc.
ja czasem tak robie - i co wiecej, starsznie to wszystko smaczne wychodzi.

1. Data: 2002-08-28 10:50:31

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Prawde mowiac nie wiem... Obawiam sie, ze maka razowa jest za ciezka na
>biszkopt? Ale zawsze taki sernik mozna zrobic bez spodu. Albo sprobowac na
>ciescie kruchym z razowej maki?
>
>Maria

a moze???????

Monisia
z nadzieja na ciasto serkowe

1. Data: 2002-08-28 10:53:18

Od: Maria Urbanczyk <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jola L-L wrote:

> [...]
> dlugim kotwiczeniu na pl.rec.kuchnia :))) Marysiu, Ty mnie podpuszczasz - a

Przeciez to ciasto jest dietetyczne :-))) Zebym ja miala tylko takie grzechy na
sumieniu, to bylabym z siebie bardzo dumna...
Ale na rowerze tez jezdze.

Maria, co wczoraj po kolacji wrabala pol litra lodow...

1. Data: 2002-08-28 10:55:57

Od: Maria Urbanczyk <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-08-28 11:54:18

Od: Maria Urbanczyk <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Monisiatko wrote:

> brzmi smacznie, tylko .... czy wyjdzie biszkopt z maki razowej????

A wiesz, chyba jest szansa. Znalazlam przepis na biszkopt z razowego chleba,
oto link:
http://www.kuchnia.3miasto.pl/2329.htm
No to chyba z maki razowej tym bardziej powinien wyjsc?

Maria

1. Data: 2002-08-28 11:55:22

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>oto link:
>http://www.kuchnia.3miasto.pl/2329 .htm
>No to chyba z maki razowej tym bardziej powinien wyjsc?

sprobuje i dam znac. tzn. z maki sprobuje.

Monika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

Lyzka masla?