Przepis na ciasto "Cappucino" -zna ktos?

1. Data: 2002-03-15 13:10:24

Temat: Przepis na ciasto "Cappucino" -zna ktos?
Od: keturi <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy zna ktos przepis na to co w temacie?
TIA
Irek

1. Data: 2002-03-15 16:02:17

Temat: Re: Przepis na ciasto "Cappucino" -zna ktos?
Od: "Boni_K" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "keturi" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Czy zna ktos przepis na to co w temacie?
Cześć!
Jako wkupne, bo od kilku tygodni podglądam tę grupę podaję przepis,
który ja znam na to Ciasto.
Biszkopt
7 jaj
3 łyżki kakao
5 czubatych łyżek mąki
2 łyżeczki proszku do pieczenia
Białka ubić, dodać cukier i ubić, dodać żółtka (ciągle ubijać). Dodać
mąkę wymieszaną z kakao i proszkiem do piecz. Upiec.

Masa
1 paczka biszkoptów
margaryna "Kasia"
2 żółtka
1/2 szkl. cukru pudru
2 szkl. mleka w proszku
4 serki waniliowe (należy wypróbować firmę)
Żelatynę - rozpuścić w 1/2 szkl. gorącej wody
Żółtka z cukrem i margaryna zmiksować, dodać mleko w proszku, żelatynę i
ciepłe serki.
Biszkopt przeciąć na pół i nasączyć kawą cappucino - zimną (2-3 szklanki
"najlepsze waniliowe)
Kładziemy
biszkopt - masa - biszkopty - masa - biszkopt - masa
Polewamy po wierzchu polewa czekoladową.

Smacznego:)

Pozdrawiam
----- BonKa -----
bonikos1@usuń-to_poczta.onet.pl
"Najbardziej straconym dniem jest ten, w którym się nie śmiałeś" N.
Chamfort

1. Data: 2002-03-15 16:22:02

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Boni_K <n...@p...onet.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisała:
> Jako wkupne, bo od kilku tygodni podglądam tę grupę podaję przepis,
> który ja znam na to Ciasto.

Wspaniale, ze wreszcie ktos podal przepis na to ciasto, bo do tej pory
nikt na grupie takiego nie znal. Boni, jestes niepowtarzalna :)

> Masa
> 1 paczka biszkoptów
> margaryna "Kasia"
> 2 żółtka
> 1/2 szkl. cukru pudru
> 2 szkl. mleka w proszku
> 4 serki waniliowe (należy wypróbować firmę)
> Żelatynę - rozpuścić w 1/2 szkl. gorącej wody

Ile ma byc tej zelatyny?

> Żółtka z cukrem i margaryna zmiksować, dodać mleko w proszku, żelatynę i
> ciepłe serki.

Cieple? To ma jakies znaczenie?

> Biszkopt przeciąć na pół i nasączyć kawą cappucino - zimną (2-3 szklanki
> "najlepsze waniliowe)
> Kładziemy
> biszkopt - masa - biszkopty - masa - biszkopt - masa

A male biszkopty nie nalezy nasaczac cappucino?
Bo gdy ja kiedys jadlam to ciasto, to odnioslam wrazenie, ze wlasnie
one sa nasaczana kawa cappucino.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-03-15 17:33:02

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Boni_K <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a6t5o6$qlp$...@n...tpi.pl...

> [...]
> Kładziemy
> biszkopt - masa - biszkopty - masa - biszkopt - masa
> Polewamy po wierzchu polewa czekoladową.

no tak, ale ja tak patrzę i patrzę na ten przepis i dalej nie wiem, czemu on
się capuchino nazywa :(

Wkn

1. Data: 2002-03-15 17:37:14

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wkn <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisała:
> no tak, ale ja tak patrzę i patrzę na ten przepis i dalej nie wiem, czemu on
> się capuchino nazywa :(

Dorotko, jak to napisalas wczesniej..."wkn ciężko myśląca" ? ;-)
To ciasto jest mocno nasaczone kawa Capuccino i ma wyrazny
smak Cappucino.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-03-15 17:53:53

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lilla <l...@f...krasnik.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a6tbnc$emp$...@n...lublin.pl...

> Dorotko, jak to napisalas wczesniej..."wkn ciężko myśląca" ? ;-)
> To ciasto jest mocno nasaczone kawa Capuccino i ma wyrazny
> smak Cappucino.

ja chyba jakaś ślepa jestem, bo się wtedy wcale nie dopatrzyłam żadnego
capucino w składnikach. O rany...

Wkn

1. Data: 2002-03-16 18:50:42

Od: "Boni_K" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam-:)
Jest mi niezmiernie miło, że spodobał się wam mój przepis:)
> Cieple? To ma jakies znaczenie?
Takie w temperaturze pokojowej.

> A male biszkopty nie nalezy nasaczac cappucino?
Tak nasączyć, bo masa jest z żelatyną i nie bardzo wsiąknie w te
biszkopty.
Sory.
Żelatyny potrzeba 2 łyżeczki kopiaste.

[...]

Brizol na grzance z ananasem
Jeszcze raz w sprawie sznycla :)
Placek kawowy z orzechami - w ramach mojej rehabilitacji :))
fasola
W imieniu Mechci pytanie o selerka