Przepis na gulasz z świńskich serc

1. Data: 2008-02-25 19:50:09

Temat: Przepis na gulasz z świńskich serc
Od: mamqa <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój mąż zakupił dzisiaj świńskie serca... Dla mnie obrzydliwość... jak i
wszystkie podroby... ale mąż zażyczył sobie gulasz...
Jako iż już pokroił to wrzuciłam do brytfanny, zalałam wodą, dodałam
cebulę, ziele angielskie, dwa liście laurowe, łyżkę ziarenek smaku i
troszkę sosu sojowego.. Tak robię gulasz z serc drobiowych...
Na mój rozum powinno i to wyjść... tylko ile teraz to dusić? tak jak
serca drobiowe 1,5-2 godziny? Jak myślicie?

Mamqa

2. Data: 2008-02-25 20:36:57

Temat: Re: Przepis na gulasz z świńskich serc
Od: "iwanos" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mamqa" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> troszkę sosu sojowego.. Tak robię gulasz z serc drobiowych...
> Na mój rozum powinno i to wyjść... tylko ile teraz to dusić? tak jak serca

mamqa zalezy jaki ogien i w ogole
smaż az beda w miare miękkie

3. Data: 2008-02-25 20:58:23

Od: "Mariusz" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe...

Lubie podroby, ale nigdy nie probowalem serc swinskich.
Chyba troche dluzej trzeba dusic - to dosc twardy miesien jest - az do
miekkosci chyba?
A jak to ostatecznie smakuje?
Opisz, prosze.

Mariusz

4. Data: 2008-02-25 21:05:48

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mamqa zalezy jaki ogien i w ogole
> smaż az beda w miare miękkie

??

to sie DUSI, a nie smazy, jak osiagnie wrzenie to se mozesz hajcowac ile
chcesz i tak wiekszej temperatury
nie osiagniesz (dopuki jest ciecz).

dusic do ,,mnietkosci'' -;)

a co to sa ,,ziarenka smaku'' -- wietrze tu jakas chemie??

sos sojowy mi tu nie konweniuje

pozdr WM

5. Data: 2008-02-25 21:12:25

Od: mamqa <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlodzimierz Macewicz pisze:

> to sie DUSI, a nie smazy, jak osiagnie wrzenie to se mozesz hajcowac ile
> chcesz i tak wiekszej temperatury
> nie osiagniesz (dopuki jest ciecz).
>
> dusic do ,,mnietkosci'' -;)

Na średnio nagrzanym palniku dusi się już z godzinkę....niestety, twarde
jak nie wiem co jeszcze ;) Idę spać a jutro po powrocie z pracy włączę
to dalej...

> a co to sa ,,ziarenka smaku'' -- wietrze tu jakas chemie??

Ja z tych mało naturalnych ;) Może gdyby mąż kupił też jarzynkę to
ziarenek smaku Winiary bym nie dała.. ale mało prawdopodobne ;)

> sos sojowy mi tu nie konweniuje

Taki mam przepis od koleżanki na gulasz z serc kurzych... Ja nie lubię
podrobów więc daję jak mi podyktowała i nie próbuję ;) Nawet staram się
w kuchni za dużo w tym czasie nie przebywać...
Jestem z tych co im jedzenie nie śmierdzi ale... zamiast "podrobów" wolę
"oryginalne" mięso ;)

Mamqa

6. Data: 2008-02-25 21:13:27

Od: mamqa <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz pisze:
> [...]
>
> Lubie podroby, ale nigdy nie probowalem serc swinskich.
> Chyba troche dluzej trzeba dusic - to dosc twardy miesien jest - az do

Nie oczekuj ode mnie takich sprawozdań, fuj...
Jak nie zapomnę to poproszę męża o ocenę tego czegoś ;)

Mamqa

7. Data: 2008-02-25 21:15:14

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 25 février 2008 a 20:50:09, dans <fpv65c$5ha$1@news.onet.pl> vous écriviez :

> Mój mąż zakupił dzisiaj świńskie serca... Dla mnie obrzydliwość... jak i
> wszystkie podroby...

Wbrew pozorom serca zalicza sie do podrobow zupelnie nieslusznie. To
takie mieso jak filet (i tak nalezy przygotowywac) - tylko malo znane.

ps. i dzieki temu nieco tansze.

Ewcia

--
Niesz
http://www.krolestwa.com

8. Data: 2008-02-25 21:23:01

Od: mamqa <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. pisze:

> takie mieso jak filet (i tak nalezy przygotowywac) - tylko malo znane.

Musiałaś kiedyś dusić tak długo filet?

Mamqa

9. Data: 2008-02-25 21:32:51

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wbrew pozorom serca zalicza sie do podrobow zupelnie nieslusznie. To
> takie mieso jak filet (i tak nalezy przygotowywac) - tylko malo znane.

racja, to chyba najbardziej pracujacy MIESIEN!

a z ta jarzynka, posypka winiarowa; TO TOTALNY upadek obyczajow,

przypomnialo mi sie jak ktos strzelil o dymie w plynie do pokropienia czegos
tam ;-)

ZAPACH zgodny z naturalnym ;-)

pozdr WM

10. Data: 2008-02-25 21:46:13

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 25 février 2008 a 22:23:01, dans <fpvbjf$ogv$1@news.onet.pl> vous écriviez :

> Musiałaś kiedyś dusić tak długo filet?

Nigdy mi nie przyszlo do glowy, zeby meczyc takie mieso przez 1,5
godziny. Po prostu 10 minut na patelni, tak jak kazdy szlachtny
kawalek. Po tym gotowaniu o ktorym piszesz to sie nie dziwie, ze
przypomina podeszwe :(

Ewcia

--
Niesz
http://www.krolestwa.com

AHORA...
Gotowanie na parze
Co jada mężczyzna? Czyli ratunku, bo nie wiem, co gotować.
takie male slone paroweczki ;]
PYTANIE