Przepisy na potrawy "arktyczne"

1. Data: 2005-06-15 14:31:28

Temat: Przepisy na potrawy "arktyczne"
Od: "Ewa" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mój przyjaciel niedługo wyjeżdża na długą wyprawę w tereny "arktyczne" -
Alaska, Grenlandia i takie podobne na ponad rok.

W związku z tym chciałabym przygotować jakiś śmieszny prezent a że chłopak się
stresuje, że nie umie gotować, to chciałam mu zrobić mini książkę kucharską z
przeróżnymi dziwnymi przepisami :)

Znalazłam już przepis na duszone mięso renifera czy stek z niedźwiedzia.
Czy znacie może jakieś inne podobne? Może coś z foką, pingwinem, porostami?

To nie jest żaden kawał :)
Ja naprawdę proszę o pomoc :)

Będzie mi też potrzebnych parę śmiesznych porad dla nie umiejącego gotować
chłopaka :)

Pozdrawiam i czekam na pomoc :)
Ewa

2. Data: 2005-06-15 15:55:48

Temat: Re: Przepisy na potrawy "arktyczne"
Od: "juras" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@v...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Znalazłam już przepis na duszone mięso renifera czy stek z niedźwiedzia.
> Czy znacie może jakieś inne podobne? Może coś z foką, pingwinem,
porostami?

Dopisz jeszcze przepis na zupe z pletw rekina,cos moze z wieloryba i bedzie
chlop zadowolony .Ale chyba to on bedzie musial sam zlowic i upolowac te
"surowce" .Jak nie zapoluje to chyba paprykarz mu zostanie lub byczki w
pomidorach.
juras

3. Data: 2005-06-16 06:36:27

Od: e...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chlop zadowolony .Ale chyba to on bedzie musial sam zlowic i upolowac te
> "surowce" .Jak nie zapoluje to chyba paprykarz mu zostanie lub byczki w

No właśnie dlatego myślałam bardziej o zwierzętach "lądowych" bo pingwina to
może jeszcze złapie, ale wieloryba to chyba już nie za bardzo... ;)
Dzięki za sugestię :)

Ewa

4. Data: 2005-06-16 10:00:06

Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa napisał(a):
> [...]
> Ja naprawdę proszę o pomoc :)
>
> Będzie mi też potrzebnych parę śmiesznych porad dla nie umiejącego gotować

W Przystanku Alaska bylo cos o stekach z Mamuta ;-) Taki dziadek wykopal
na swoim polu i wciagal steki ;-D

Pozdrawiam

Maciek

--
Redakcja CD-Action / Sukiennice 6 (3 piętro)
50-107 Wrocław / www.cdaction.com.pl

Warzywa z patelni z musem truskawkoym:) [P]
sosy Winiary
Jak zrobić zasmażkę? :)
żółta marchew-gdzie (Kraków)
ksiazki o gotowaniu