Przepisy na zdrowe jadlo!

31. Data: 2006-04-22 16:03:16

Temat: Re: Przepisy na zdrowe jadlo!
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Bo to pewnie jest /tak naprawdę/ sałatka z roz-porem.
>
> O mamo, jakie mi się następne skojarzenia rozwijają... ;-P

Ja to w ogole chyba jakiejs starszej daty, bo te "przepisy" ogladalam z
rumiencem na twarzy i z lekka speszona. Co to Qrna jest?!

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.pajacyk.pl/index.php3

32. Data: 2006-04-22 19:04:04

Od: dogma <d...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):

> ale zeby ni ebylo tworzone przez TE panie!! tylko ten maly
> mankament...kto by sie tam czepial tofu z melkiem sojowym ( a
> ryzowe moze byc?)
>
> Pierz
> K.T. - starannie opakowana
ta Pani od tofu niedawno musiala rodzic...
brzuszek lekko wystajacy i prega ciazowa...
dogma

33. Data: 2006-04-22 20:06:01

Od: Lozen <i...@n...spam.hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s wrote:
> Uzytkownik "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> napisal w
> wiadomosci
>
> Trafilam na salatki. Widok tej rozmarzonej pani z niemal calymi piersiami na
> wierzchu i z porem w rekach mnie rozwalil na lopatki;))) Pewnie takich
> gagow jest wiecej na stronie...

Poncz zaczyna sie od kapieli w wannie ;)
Kasia

34. Data: 2006-04-22 20:45:07

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Lozen" <i...@n...spam.hotmail.com> napisal w
wiadomosci

> Poncz zaczyna sie od kapieli w wannie ;)

No wlasnie, trzeba chyba z nich brac przyklad ;)

35. Data: 2006-04-22 21:24:30

Od: "ullaaa" <a...@w...ce> szukaj wiadomości tego autora

A grupowicz Aicha napisał:
> E, no... tofu z mlekiem sojowym ujdzie w tłoku ;)

A mi się, przyznać muszę, podoba ta stronka. Mniejsza o te biusty i
inne gotowanie w majtkach, ale samo ofocenie (nawet tak trochę dziwnie
wyfotoszopowane) to fajna sprawa, gotowanie to też obraz, jak coś
widzę apetycznego, to tym bardziej mam ochotę gotować, a czysto
tekstowe przepisy muszą dobrze zadziałać na wyobraźnię, by mnie
skusiły do wypróbowania. No i że jedzenie wegetariańskie, to jak dla
mnie, na plus ;).

--
ula mówi ahoj // ullaaa na op.pl // dżidżi: 3234801

36. Data: 2006-04-23 09:04:43

Od: robbi <r...@n...frompoznan.com> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s napisał(a):
> Ja to w ogole chyba jakiejs starszej daty, bo te "przepisy" ogladalam z
> rumiencem na twarzy i z lekka speszona. Co to Qrna jest?!

Nastepnym razem zaloz koronki do gotowania - powinno pomoc ;)
Przeciez gotowanie tez moze byc sexy.

pzdr
robbi

37. Data: 2006-04-23 09:56:14

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "robbi" <r...@n...frompoznan.com> napisał w wiadomości

> Nastepnym razem zaloz koronki do gotowania - powinno pomoc ;)
> Przeciez gotowanie tez moze byc sexy.

No zesz qrna wczesniej o tym nie pomyslalam ;))) Tylko moje dzieci (dorosle)
pewnikiem z lekka sie zdziwia widzac mame w koronkach przy garach, he, he

http://www.kociszce.ao.pl

38. Data: 2006-04-24 01:03:34

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <m...@g...com> napisal w wiadomosci
s.com...
Zapraszam serdecznie na nowa strone:
http://kuchareczka.com/?/strona_glowna
Znajdziesz na niej przepisy bardzo zdrowe potrawy przekazane w
nowatorski i bardzo atrakcyjny sposób - za pomoca fotokomiksu!!

Nowatorski, byc moze... Atrakcyjny? Pomysl z komiksem fajny - lubie
fotoreportaze. Móglby byc tekst edytowany - czyli taki co mozna skopiowac.
Pomysl z rozneglizowanymi panienkami wywijajacymi przed oczyma cyckami i
majtami - tragiczny. Wystarczy, ze jestem co troche atakowana w necie i
reklamach tv seksem i golizna. Jak chce cos zjesc to nie chce ogladac
nagiego ciala. Tak ze sorry, ale nie powaliles mnie na kolana, wrecz
zniesmaczyles. A propos, cala plec zenska w swojej rodzinie rozebrales do
tych przepisów? Blee...

Pozdrawiam,
Akulka

39. Data: 2006-04-24 06:36:30

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

>Tak ze sorry, ale nie powaliles mnie na kolana, wrecz
> zniesmaczyles. A propos, cala plec zenska w swojej rodzinie rozebrales do
> tych przepisów? Blee...

Nawet ta trzynastka (!) wdzieczyla sie dziwnie, no i chociaz kolana musiala
pokazac... Tez blee...

40. Data: 2006-04-25 21:40:19

Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Apr 2006 17:20:28 +0200, Sławomir Lewandowski napisał(a):

> Na mój gust z byłej NRD :-)))

Ta od blinow wyglada raczej jak miss ZSRR :)

--
pozdrawiam,
Maciek

ryż - podstawa zdrowej kuchni
[allegro] Zapraszam serdecznie na moje aukcje
PRZEPIS na sałatkę z chińskich zupek
Re: Juz placa za rakotworczy tefon !
sklep z owocami morza w arkadii?